کد خبر: ۳۳۴۱۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

هواشناسی: برف و باران کشور را فرا می گیرد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:‌ از بعد از ظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور ابرناکی، بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و درمناطق کوهستانی بارش برف در استان های واقع در غرب، جنوب غرب در برخی نقاط شمال غرب کشور آغاز می شود.
آفتاب‌‌نیوز : احد وظیفه در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: همچنین کاهش نسبی دما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و کاهش محسوس دما در روزهای جمعه و شنبه روی خواهد داد.
 
وی گفت:  این سامانه بارشی از اواخر روز سه شنبه استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز را فرا می گیرد و از پنجشنبه با شمالی شدن جریانات و نفوذ هوای سرد در استانهای ساحلی دریای خزر بر شدت بارش افزوده می شود که تا جمعه ادامه می یابد و در غالب استانهای کشور با کاهش قابل توجه دما همراه خواهد بود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: شرایط جوی در روز سه شنبه همراه با بارش باران و برف در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان و بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی و به تدریج قم، قزوین، البرز و تهران و شدت بارش در استانهای ایلام، لرستان و کرمانشاه خواهد بود.
 
احد وظیفه افزود: روز چهارشنبه هم بارش باران و در ارتفاعات بارش برف دراستانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز و تهران. شدت بارش در استانهای ایلام، خوزستان، لرستان و کرمانشاه پیش بینی می شود و این شرایط در روز پنجشنبه و جمعه در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی انتظار می رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین