کد خبر: ۳۳۴۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

واکنش دژاگه به رای مردم در برنامه نود!

اشکان دژاگه از وضعیت خودش در قطر و العربی در لیگ این کشور راضی است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاین؛ اشکان دژاگه دربی ایرانی ها را در قطر برد. او با العربی جلوی الاهلی قرار گرفت که جباری و منتظری را در اختیار دارد. یاران اشکان در پایان برنده این مسابقه بودند اما دژاگه نمی دانست خوشحال باشد یا ناراحت: «راستش مصدومیت پژمان منتظری در زمین خیلی ناراحتم کرد.» اشکان حتی پس از مسابقه با پژمان تماس گرفت تا حال او را بپرسد. دژاگه این هفته هم مقابل ام صلال قرار می گیرد، تیمی که آندو را در اختیار دارد. البته تیموریان به خاطر 4 کارته بودن از این مسابقه محروم است و اشکان هم از این اتفاق ناراحت به نظر می رسد.
اشکان بازی العربی و الاهلی دربی ایرانی ها در قطر بود. البته شما برنده این بازی شدید.
درست است. خب بازی خیلی سختی جلوی تیم جباری و پژمان منتظری داشتیم. چون در خانه بازی می کردیم و میزبان بودیم باید به هر شکلی که شده برنده می شدیم. همانطور که حدس می زدیم بازی خیلی سختی بود اما خوشبختانه توانستیم این بازی را ببریم.


تیم العربی امسال نتایج خوبی گرفته است. با 19 امتیاز تیم چهارم جدول هستید. فصل برایتان چطور بود؟
شرایط تیم که خیلی خوب است. واقعا از شرایط خودم هم راضی هستم. امیدوارم بتوانیم همینطور خوب ادامه بدهیم. این هفته هم یک بازی خیلی سخت با ام صلال و آندو داریم البته متاسفانه تیموریان در این بازی به خاطر 4 کارته شدن محروم است.
تو و آندو همیشه از دوستان خوب هم بوده اید که در اردوی تیم ملی با هم هستید. وقتی با هم بازی دارید، کری هم می خوانید؟
(خنده) خب من و آندو خیلی با هم رفیق هستیم. او از دوستان خیلی خوب من است ولی همانطور که گفتم متاسفانه به خاطر محرومیت این بازی را از دست داده و نمی تواند جلوی ما بازی کند. انشالله در بازی برگشت حضور داشته باشد. آندو ولی برای همین بازی هم به ورزشگاه می رود و کنار تیمش خواهد بود. حتما قبل از بازی او را در ورزشگاه می بینم و با هم حرف صحبت می کنیم.


راستی پژمان در بازی مقابل شما آسیب دید و طبق گفته پزشک ها شاید تا نیم فصل بیرون باشد. با او صحبتی داشتی؟
مصدومیت پژمان خیلی ناراحت کننده بود. قبل از شروع بازی، وقتی داشتیم به زمین می رفتیم، به پژمان گفتم حالت خوب شده که می خواهی بازی کنی؟ گفت آره کاملا خوب شده ام و خدا را شکر وضع پایم خوب است. اما در بازی دیدم که او مصدوم شد و آن لحظه خیلی ناراحت شدم که دیدم پژمان نمی تواند به بازی ادامه بدهد. اتفاقا بعد از بازی به پژمان زنگ زدم و حالش را پرسیدم.
پیغامی برای پژمان داری؟

من مطمئن هستم که او زود برمی گردد. پژمان آنقدر قوی و قدرتمند است که بتواند این مصدومیت را پس بزند و دوباره به میادین برگردد. البته تا جایی که می دانم مشکل او زیاد حاد نبود.



فکر می کنی برنده بازی ام صلال باشید؟
بازی که قابل پیش بینی نیست. این مسابقه هم مثل دیگر مسابقه ها برای ما خیلی مهم و سخت است اما امیدوارم در این دیدار هم برنده باشیم.

 

اشکان درباره انتخابت به عنوان بهترین هافبک چپ ایران بعد از انقلاب چه نظری دارد؟

فقط می توانم از مردم ایران به خاطر این انتخاب تشکر کنم. همیشه به من انرژی می دهند. از اینکه ایران را انتخاب کرده ام، هیچوقت پشیمان نیستم و این انتخاب مسئولیت من را در زمین بازی سنگین تر می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین