کد خبر: ۳۳۴۱۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

تبرئه قاتل کودک فلسطینی به بهانه دیوانگی! + عکس

دادگاه رژیم صهیونیستی ضمن خودداری از صدور حکم حبس علیه عامل اصلی قتل «محمد ابوخضیر» تاکید کرد: این متهم دچار بیماری روانی شده است.
آفتاب‌‌نیوز : تبرئه قاتل اصلی «محمد ابو خضیر» کودک شهید فلسطینی که قبل از جنگ ۵۱ روزه تابستان سال ۲۰۱۴ زنده زنده به دست شهرک نشینان تندروی صهیونیست سوزانده شده بود، با واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین و پدر این کودک شهید مواجه شد.

به گزارش ابنا، منابع صهیونیستی روز گذشته اعلام کردند که دادگاه صهیونیستی در شهر اشغالی قدس متهم اصلی حادثه زنده سوزانده شدن محمد ابو خضیر را به بهانه جنون و اختلال روانی تبرئه کرد.

این کودک فلسطینی روز دوم ژوئیه سال ۲۰۱۴ به دست شهرک نشینان صهیونیست و در رأس آن‌ها «یوسف دیوید» (۳۱ ساله) پزشک متخصص چشم ربوده شد و سپس زنده زنده سوزانده شد.

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد که در تحقیقات صورت گرفته اطلاعات شوک آوری درباره این جنایت به دست آمده است.

این روزنامه اطلاعات بیشتری در این زمینه فاش نکرد، اما در عین حال اعلام کرد که بن دیوید در جریان تحقیقات و محاکمه سعی داشت خود را از مسئولیت در قبال حادثه سوزانده شدن کودک فلسطینی تبرئه کند، اما تحقیقات نشان می‌دهد که وی ابو خضیر را مجبور به سوار شدن به خودرو کرده و او را به جنگی در نزدیکی محل ربوده شدن وی انتقال داده است و سپس به شکل وحشیانه‌ای او را مورد ضرب و شتم قرار داده است تا جایی که وی بیهوش شده است.

این صهیونیست جنایتکار در ادامه مواد آتش زا بر روی بدن این کودک ریخته و او را بر روی آتش قرار داده بود تا او در اثر سوختگی شدید جان خود را از دست بدهد.

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تبرئه شهرک نشین صهیونیست تهم به قتل محمد ابو خضیر را محکوم کرد و سامی ابو زهری سخنگوی این جنبش طی بیانیه‌ای صدور این حکم را نشانگر ماهیت‌نژاد پرستانه رژیم اشغالگر قدس و حمایت آن از جنایت‌های شهرک نشینان صهیونیست در حق شهروندان فلسطینی دانست.

ابو زهری تصریح کرد که حماس ضمن تاکید بر حق ملت فلسطین در دفاع از خود با تمامی ابزارهای ممکن، از جامعه بین المللی می‌خواهد به مسئولیت‌های خود در قبال تروریسم سازمان یافته رژیم صهیونیستی عمل کند.

از سوی دیگر، داود شهاب مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به این حکم دادگاه صهیونیستی در قدس اشغالی مبنی بر تبرئه متهم اصلی زنده سوزانده شدن ابو خضیر به بهانه داشتن مشکل روانی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی حامی تروریسم است و محاکمه‌های صوری در بیدادگاه‌های صهیونیستی مکمل اقدامات جنایتکاران صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

شهاب خاطرنشان کرد که ما امیدی به دادگاه‌های صهیونیستی نداریم، بلکه با اراده مقاومتی خود تروریست‌ها و شهرک نشینان صهیونیست را محاکمه خواهیم کرد و انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت.

جمال محیسن عضو کمیته مرکزی جنبش فتح نیز به نوبه خود تاکید کرد که دولت صهیونیستی با سیاست‌های کنونی خود شهرک نشینان صهیونیست را به ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه شهروندان فلسطینی تشویق می‌کند.

در همین راستا، پدر شهید ابو خضیر نیز که در جلسه دادگاه حضور داشت، در واکنش به تبرئه قاتل فرزندش اظهار داشت که من و مادر محمد شب‌ها خوابمان نمی‌برد و برای مقابله با این مساله قرص خواب آور مصرف می‌کنیم. ما همیشه به این مساله فکر می‌کنیم که چطور محمد سوزانده شد، اما در ‌‌نهایت قاتل وی به بهانه دیوانه بودن تبرئه گشت. این نازیسم جدید است.

تبرئه قاتل کودک فلسطینی به بهانه دیوانگی! + عکس

تبرئه قاتل کودک فلسطینی به بهانه دیوانگی! + عکس

تبرئه قاتل کودک فلسطینی به بهانه دیوانگی! + عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین