کد خبر: ۳۳۴۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
سرخپوشان هر رو بهتر از دیروز؛

دو بازیکن علیه برانکو!

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی فرصت رسیدن به رده‌های بالای جدول را از دست داد که در دیدار برابر نفت هم مثل خیلی از دیدارهای گذشته موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند.
آفتاب‌‌نیوز : شاگردان برانکو ایوانکوویچ که لیگ پانزدهم را با شرایطی نامناسب آغاز کردند و در برخی هفته ها قعرنشین جدول بودند، رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردند و توانستند نه تنها خود را از انتهای جدول جدا کنند بلکه حالا به آرامش خوبی رسیده اند و توانسته اند تماشاگران خوبی را هم به ورزشگاه بکشانند.

به گزارش مهر، چند برد پیاپی و البته چندین بازی خوب از پرسپولیس حالا این تیم و هوادارانش را نسبت به آینده خوش بین کرده است. این تیم حالا جوانانی را به عنوان بازیکنان تاثیرگذار در اختیار دارد که می توانند در آینده تیمشان را حتی به صدر جدول هم برسانند.

پرسپولیس حالا به شرایطی رسیده که می تواند در هر بازی فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذارد و موقعیت های گل پرتعدادی را هم روی دروازه حریف ایجاد کنند اما هنوز دو ضعف بزرگ این تیم را آزار می دهد و کار خوب سرخپوشان را تحت تاثیر قرار داده است.

باید تاکید کرد که پرسپولیس و تاکتیک‌های مدرن برانکو و نظم در سایه این کروات در آن ارتش سرخ همچنان معایبی دارد که باید آنها را برطرف کند. پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می‌شود اما این به معنای آن نیست که بی‌عیب است. مهمترین ضعف پرسپولیس دفاع ضعیف است و البته خط حمله‌ای گل نزن.

ضمن اینکه باید به دروازه بان این تیم هم اشاره کرد که نتوانسته تاثیرگذاری خاصی بر نتایج این تیم داشته باشد و کار خاصی برای حراست از دروازه سرخپوشان انجام نداده که همین امر نگرانی ها را برای ادامه لیگ افزایش داده است.

البته اگر به جدول رده بندی نگاه کنید متوجه می شوید که پرسپولیس در تمامی بازی‌ها گل زده هیچ بازی را بدون گل زده تمام نکرده است اما با این وجود باید تاکید کرد که گل‌های زده پرسپولیس نسبت به خلق موقعیت‌هایش کم است.

پرسپولیس در هر بازی حداقل چهار موقعیت گل خلق می‌کند اما در هیچ کدام از دیدارهایش نتوانسته همینقدر گل بزند و حتی نیمی از فرصت‌ها را هم نتوانسته به گل تبدیل کند. برانکو هم باید بتواند خط دفاعی این تیم را درست کند و هم باید بتواند خط حمله را تصحیح و ترمیم کند.

در میان بازیکنانی که برای پرسپولیس زحمت می کشند سوشا مکانی و مهدی طارمی دو بازیکنی هستند که تاکتیک های برانکو را نیمه کاره می گذارند و عملا علیه برانکو هستند و با عملکرد فنی خود اجازه نمی دهند پرسپولیس همانقدر که خوب بازی می کند و موقعیت می سازد، نتیجه بگیرد. اگر این مشکلات رفع شود پرسپولیس قطعا بزودی به صدر جدول نزدیک خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین