کد خبر: ۳۳۴۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

گرگ 6 نفر لوشانی را درید

مدیرکل حفاظت محیط زیست گفت: بر اثر حمله گرگ در لوشان 6 نفر از افراد محلی مصدوم شدند که یکی از آنها دختر بچه چهار ساله است.
آفتاب‌‌نیوز : قربانعلی محمدپور ظهر امروز در جلسه محیط زیست استان با اشاره به حمله گرگ‌ها در لوشان به چند شهروند این شهر، اظهار کرد: یگان حفاظت اداره کل به صورت آماده‌باش در آمده و با گشت و کنترل مداوم، منطقه را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه حمله چند قلاده گرگ به مردم در محدوده لوشان ماموران یگان حفاظت به منطقه اعزام شدند، تصریح کرد: ماموران یگان پس از هماهنگی با مقام‌های محلی، نسبت به برقراری گشت و کنترل در منطقه اقدام کردند.

مدیرکل محیط زیست گیلان با اشاره به اینکه 6 مورد حمله گرگ‌ها به افراد محلی منجر به مصدومیت آنها شده است، تصریح کرد: در برخی از موارد مصدومان دچار آسیب جدی شده‌اند.

وی یکی از مصدومان حادثه حمله گرگ‌ها را دختر بچه چهارساله عنوان کرد و گفت: اکنون مصدومان برای مراحل درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند و روند درمان ادامه دارد.

محمدپور با تصریح بر اینکه شخصاً پیگیر وضعیت مصدومان و ابعاد حادثه هستم، خاطرنشان کرد: کنترل برای جلوگیری از حملات دوباره همچنان ادامه دارد.

وی از اجرای طرح نمونه‌برداری از گرگ‌ها اشاره کرد و افزود: با هماهنگی اداره دامپزشکی نمونه‌برداری از حیوان برای بررسی‌های بیشتر انجام گرفت که متعاقباً نتیجه به اطلاع خواهد رسید.

این مسئول از مردم گیلان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه جانور وحشی ضمن رعایت اصول ایمنی، از نزدیک شدن با آن خودداری کنند.

وی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه حیوان وحشی مراتب را سریعاً به نزدیک‌ترین پاسگاه یا اداره حفاظت محیط زیست و یا به نیروی انتظامی محل اطلاع دهند.

به گزارش فارس، روز گذشته یک قلاده گرگ در داخل محدوده مسکونی شهر لوشان برای جلوگیری از خطر حمله و احتمال بیماری هاری، توسط ماموران انتظامی لوشان مورد هدف قرار گرفت و معدوم شد اما در شب‌هنگام نیز بار دیگر حمله گرگ به احشام روستاییان همان منطقه گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین