کد خبر: ۳۳۴۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

پسر زیدان بعد از تکرار حرکت غیر ورزشی پدر اخراج شد

پسر فوتبالیست سابق تیم ملی فرانسه به دلیل ضربه زدن با سر به بازیکن حریف از زمین مسابقه اخراج شد تا خاطره پدرش را زنده کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از بلیچر، تیم جوانان رئال‌مادرید در دیدار برابر تیم جوانان آتلتیکومادرید به میدان رفت که در این دیدار لوکا پسر زیدان نیز در این دیدار حضور داشت و با نشان دادن عصبانیت خود در این دیدار و تکرار حرکت غیرورزشی پدر از زمین مسابقه اخراج شد. در این دیدار لوکا بازیکن جوانان رئال‌مادرید با بازیکن حریف درگیر شد و البته خشونت کافی در حرکت او نبود ولی استفاده از سر برای ضربه زدن به داور مسابقه کافی بود تا داور مسابقه او را از زمین مسابقه اخراج کند.

زین الدین زیدان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال فرانسه در دیدار برابر ایتالیا در فینال جام جهانی 2006 با مارکو ماتراتزی درگیر شد و با زدن ضربه سر به سینه این بازیکن و اخراج از زمین مسابقه ضمن ثبت یکی از تاریخی ترین لحظات جام جهانی باعث شد تا از زمین مسابقه اخراج شود ودر ادامه نیز تیم ملی فرانسه برابر ایتالیا شکست بخورد تا ایتالیا به عنوان قهرمانی جهان دست یابد.

در این دیدار تیم جوانان رئال مادرید با نتیجه 4 بر 2 برابر تیم جوانان آتلتیکومادرید شکست خورد تا نتایج بد تیم رئال از تیم اصلی به تیم جوانان این تیم هم سرایت کند.

این اولین باری نبود که لوکا حرکت پدر خود را در زمین مسابقه تکرار کرد تا یاد بهترین بازیکن رئال و تیم ملی فرانسه را تکرار کند. زین الدین زیدان همراه تیم ملی فرانسه به عنوان قهرمان جام جهانی 98 و قهرمان یورو 2000 دست یافت. یکبار نیز لوکا پسر زین الدین زیدان حرکت پنالتی چیپ پدرش را در دیدار نهایی جام جهانی 2006 تکرار کرده بود.

زین الدین زیدان در حال حاضر هدایت تیم رئال مادرید کاستیا را بر عهده دارد و پسر بزرگ او لوکا کاپیتان این تیم است و به نظر می‌رسد باید کم کم منتظر حضور لوکا زیدان در تیم اصلی رئال مادرید باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین