کد خبر: ۳۳۴۲۲۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

معاون اول رییس جمهوری از مشارکت و همکاری مردم در خدمت رسانی به زائران تشکرکرد

معاون اول رییس جمهوری در سفر به مرز بین المللی شلمچه از همکاری و مشارکت مردم با دستگاه های اجرایی در خصوص ارائه خدمت رسانی به زائران اربعین و پذیرایی از آنان تقدیر و تشکر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا اسحاق جهانگیری عصر سه شنبه در مرز بین المللی شلمچه در بازدید از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به خبرنگاران گفت: همکاری و مشارکت شهروندان در خدمت رسانی به زائران اربعین قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر لزوم بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به زائران اربعین در سال های آینده، افزود: مردم در این عرصه بسیار خوب عمل کردند و مسئولان نیز پا به پای مردم به عرصه تامین زیرساخت ها وارد شدند.

جهانگیری با بیان عبور 600 هزار زائر اربعین از دو مرز شلمچه و چذابه طی روزهای گذشته، گفت: دولت نیز همگام با مردم با رصد مشکلات، در خصوص برنامه ریزی و رفع کاستی های این آیین در برنامه های سال آینده گام بر می دارد.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه سخنانش با بیان اینکه مرز شلمچه در مقایسه با چذابه از زیرساخت های بهتری برای خدمت رسانی به زائران اربعین برخوردار است، افزود: آبرسانی به منطقه شلمچه طی هفته جاری انجام شد که نشان از همت و همکاری دستگاه های اجرایی دارد.

جهانگیری بر برنامه ریزی دستگاه های مسئول برای بازگشت زائران اربعین تاکید کرد و افزود:لازم است همانگونه که برای عزیمت آنان برنامه ریزی شد، این برنامه ها تا بازگشت کامل زائران تداوم یابد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت عصر سه شنبه به منظور دیدار از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در شلمچه و شرکت در مراسم کلنگ زنی مرکز سلامت شلمچه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد منطقه آزاد اروند شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین