کد خبر: ۳۳۴۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

کدام یک از مسئولان سیاسی امسال به کربلا رفتند؟

حضور در مراسم اربعین حسینی در جوار حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، آرزویی است در دل تمامی شیعیان حسینی.
آفتاب‌‌نیوز :
 پس از سقوط رژيم بعث در عراق و در چند سال گذشته، امکان حضور عاشقان امام حسين(ع) در اين مراسم در کربلا فراهم شد. با تدابيري که مسئولان جمهوري اسلامي ايران انديشيدند، علي رغم فعاليت‌هاي تروريستي داعش در خاک عراق، امنيت اين مراسم تمام و کمال حفظ شده و زمينه حضور مسلمانان از سراسر جهان در اين مراسم بويژه حضور ميليوني ايرانيان، فراهم آمده است.

امسال نيز همچون سال گذشته، تني چند از مسئولان کشوري و لشگري در اين مراسم حضور داشتند. از اسحاق جهانگيري معاون اول دولت گرفته تا عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور. حجت الاسلام علي اکبر محتشمي پور وزير اسبق کشور هم در اين مراسم ديده شد. 

محمدباقر قاليباف شهردار تهران نيز با خانواده خود در اين مراسم حضور يافته بود. تني چند از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از جمله کمال الدين پيرموذن و محمد دامادي نمايندگان اردبيل و ساري نيز در ميان راهپيمايي کنندگان اربعين حسيني ديده شده اند.

به گزارش خبرآنلاين،سعيد جليلي رئيس پيشين تيم مذاکره کننده هسته‌اي هم در اين مراسم حضور داشت. رحيم پور ازغدي و حجت الاسلام زائري نيز به کربلا رفته بودند. از ميان چهره هاي نظامي و انتظامي مي توان به حضور سرداران رادان و آجرلو در اين مراسم اشاره کرد.

اما پرحاشيه‌ترين سفر را سعيد مرتضوي به عراق داشت. چرا که پس از عزيمتش به کربلا شايع شد که او ممنوع الخروج بوده و چگونه با وجود مفتوح بودن پرونده‌اش راهي عراق شده است. تصاوير و حتي فيلمي کوتاه از حضور وي در اين مراسم در فضاي مجازي منتشر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین