کد خبر: ۳۳۴۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

"هالیدی" پرسپولیس در جزیره!

تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردوی یک هفته‌ای به جزیره کیش سفر کرده اما به نظر می‌رسد این اردو بیش از آنکه بار فنی داشته باشد به خاطر ناهماهنگی‌ها جنبه تفریحی پیدا کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که لیگ به خاطر برگزاری اردوی تیم ملی امید به اجبار چند روزی تعطیل شده است، تیم فوتبال پرسپولیس برای بهره بردن از این تعطیلات به کیش رفته تا با استفاده از امکانات تمرینی این جزیره، سطح آمادگی خود را بالا ببرد اما در این میان امکاناتی که در کیش در اختیار شاگردان برانکو قرار گرفته است، چندان هم راضی کننده نیست به طوری که حتی برانکو از سرپرست تیم خواسته تا تیم را به تهران بازگرداند.

زمانی که مشخص شد لیگ چند روزی تعطیل خواهد شد، برانکو درخواست برگزاری اردوی یک هفته‌ای را در جزیره کیش ارائه کرد. قطعا سرمربی پرسپولیس به دنبال بالا بردن سطح آمادگی تیمش بود و قصد داشت از این تعطیلات اجباری، کمی هم سود نصیب تیمش کند اما به نظر می‌رسد این اردو بیش از آنکه جنبه تمرینی داشته باشد به خاطر نبود امکانات تمرینی مناسب بیشتر جنبه تفریحی به خود گرفته است.

شاگردان برانکو پس از 2 روز تمرین، دیروز (جمعه) را به استراحت و تفریح گردش پرداختند و حتی بعضی بازیکنان این تیم عکس‌هایی سوار بر هواپیمای دو نفره انداختند. بر اساس اخباری که روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شد تمرین پرسپولیس دوشنبه و سه شنبه این هفته هم تعطیل خواهد بود. با این شرایط پرسپولیس در اردوی کیش فقط 4 روز تمرین می‌کند!

این در حالی است که این روزها باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی‌هایی که از قبل به ارث مانده درگیری‌های مالی جدی را با فیفا پیدا کرده اما گویا برای پرداخت هزینه‌های تفریح بازیکنان مشکلی وجود ندارد! البته امروز هم که بازیکنان به زمین محل تمرین رفتند، مسولان مجموعه ورزشی به آنها اعلام کردند که برای انجام تمرین باید از زمین شماره دو استفاده کنند؛ زمینی که همزمان احسان حدادی در آن به تمرین پرتاب وزنه می‌پرداخت. حدادی هم قتی پرسپولیسی‌ها را دید به آنها گفت: این زمین حتی برای انجام تمرینات من هم مناسب نیست چه برسد به انجام تمرینات فوتبال!

به گزارش ایسنا، مخابره چنین اخباری نشان می‌دهد، پرسپولیسی‌ها با برنامه‌ریزی مناسبی به کیش نرفته‌اند. برگزاری اردوی مناسب برای یک تیم نیازمند مدیریت درست و مناسب است تا وقتی هزینه‌ای برای برگزاری اردو پرداخت می‌شود، تیم بهره لازم را از آن ببرد. اما به نظر می‌رسد مدیریت مناسبی برای برگزاری این اردو انجام نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین