کد خبر: ۳۳۶۰۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹

کیهان: روزنامه اطلاعات از بیت المال استفاده می کند

آفتاب‌‌نیوز : با وجود اعلام جرم سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه محمود دعایی، سه شنبه نیز روزنامه اطلاعات که از پول بیت‌المال ارتزاق می‌کند در مطلبی مفصل(حدود ۳ هزار کلمه) به پوشش خبری با آب و تاب بازدید این فتنه گر از موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر پرداخت و در واقع مدیر مسئول این روزنامه به قانون و ملت دهن کجی کرد.

این اقدامات روزنامه اطلاعات (که برای چندمین‌بار از زمان اعلام ممنوع‌التصویری سران فتنه صورت می‌گیرد) موجب شده  تا شائبه سهوی بودن این اقدامات قانون شکنانه در این روزنامه از بین برود.
دهن کجی به قانون و حمایت از یکی از سران فتنه در حالی است که مردم در چند انتخابات و همچنین قیام 9 دی پاسخی تاریخی به این گونه اقدام‌ها و عناصر فرومایه (فتنه گران) دادند.
در کنار اقدام قانونی دادستان تهران در اعلام جرم علیه دعایی سکوت و  عملکرد منفعلانه وزارت ارشاد و شورای نظارت بر مطبوعات نیز که باید جوابگوی حرمت شکنی و عبور از مرزهای قانونی در این روزنامه باشند، قابل تامل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
محمد
|
United States of America
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
21
الان باید بخندیم یا ناراحت بشیم دقیقا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
1
43
درود بر شرفت آقای دعایی حقا که مقلد امامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
1
42
حالا نه اینکه کیهان ازبیت المال ارتزاق نمی کند!!! درثانی ، این چه استدلالی است که چون از بیت المال کمک می گیرد باید مثل کیهان مرتب ... بگوید ؟ جناب دعایی ثابت کرده که درحفظ منافع ملی واطاعت از رهبری نظام کاملا به منافع مردم ، اسلام وایران می اندیشد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین