کد خبر: ۳۳۸۳۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

واکنش‌ها به نامزدی احتمالی جواد خیابانی در مجلس؛ «این لایحه رای میاره‌، رای میاره‌، رای میاره ... نه تصویب نمی‌شه!»

با انتشار خبر کاندیداتوری جواد خیابانی برای مجلس شورای اسلامی از ح.زه انتخابیه کرج‌، هیاهویی در فضای مجازی به راه افتاد.عباراتی که کاربران مختلف در فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام‌های شان نوشته اند. جملاتی چون:«فعلا نام خیابانی را با مداد در لیست مجلس شورای اسلامی بنویسید.»
آفتاب‌‌نیوز :
با اعلام خبر ثبت نام خیابانی که خودش اولین بار آن را در باشگاه سایپا و در جمع دوستانش طرح کرده بود و خبرش درمجله تماشاگران امروز منتشرش شد، فصلی جدید را در زندگی اش آغاز کرده است. فصلی که سوژه ای شده برای کاربران فضای مجازی.

کامنت‌های بی شماری که در کمپین حمایت از خیابانی به راه افتاده تا خبرنگاران ورزشی شبه‌روشن‌فکری که این طور مواقع راه می افتند و ژست آوانگارد می گیرند تا بگویند متفاوت هستند و حالا برای خیابانی خط و نشان می کشند اما رفتارهای فرصت طلبانه شان شهره اهالی ورزش است.

کامنت هایی که در آنها بسیارند عباراتی که پیشتر جواد خیابانی به اشتباه در گزارش های فوتبالش استفاده کرده است و حالا با عباراتی در مجلس شبیه سازی شده اند. این که شعار انتخاباتی او بی شک از بازی ایران و استرالیا گرفته می شود و خواهد بود:«گل ... گل ... خداداد عزیزی ... گل!» و عباراتی که کاربران مختلف در فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام های شان نوشته اند. جملاتی چون:«فعلا نام خیابانی را با مداد در لیست مجلس شورای اسلامی بنویسید.»

یا«خیابانی به اصلاح طلبا میگه گوش چپ به اصولگراهام میگه بال راست» عبارت هایی که برگرفته از حرفهای فوتبالی او هستند مثل:« بذاريد به صراحت بگم که دو دقيقه وقت به پايان مجلس باقي مونده» یا «فکر کن خیابانی نماینده مجلس بشه جریان رأی گیریهای مجلس رو بهش میسپارن گزارش کنه: هر نماینده قطعا ۱ رأی داره و ۲ رأی نداره، رأی بعضیا رأی تره.»

و جملاتی مثل:« چه جالب فامیلی رئیس مجلس با رئیس قوه قضاییه یکیه بله به گمونم بردار باشن» یا «چه جالب فامیلی رئیس مجلس با رئیس قوه قضاییه یکیه بله به گمونم بردار باشن.»

 و عبارت هایی مثل« لایحه رای می یاره ، رای میاره ، رای میاره ... نه تصویب نمی شه!» پست هایی که مدام در فضای مجازی دست به دست می شوند و نشان از اهمیت موضوع کاندیداتوری برای این کاربران داشته است! خیابانی گفته روز پنجشنبه در فرمانداری کرج برای انتخابات ثبت نام می کند . البته اگر این بازتاب ها باعث انصرافش نشود!

منبع: خبر آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین