کد خبر: ۳۴۳۳۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

دلواپسی عضو پایداری یک روز پس از حضور روحانی و ظریف در مجلس/ آقای رئیس جمهور،دغدغه ما برجام نیست!

امتیازات اخیر توسط هر دولتی به طرف مقابل داده می‌شد، حذف تحریم‌ها حداقل نتیجه آن بود. هرچند مسئولان آنقدر خود را نیازمند توافق نشان دادند که ثمره‌اش تحقیر و توهین‌های دوسال اخیر مقامات آمریکایی و اروپایی شد که در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود! لذا هیچ فتح‌الفتوحی صورت نگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : عضو جبهه پایداری یک روز پس از اجرایی شدن برجام و حضور رئیس جمهور به همراه وزیر امور خارجه در مجلس، در نطق دلواپسانه خود در صحن علنی انتقادات متعددی را به دولت وارد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس در آغاز نطق خود خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! بدانید که با توهین‌هایی نظیر بی‌سواد و بی‌شناسنامه خواندن و حواله دادن منتقدان به جهنم، آنها دست از تکلیف شرعی و قانونی خود برنمی‌دارند.

وی با زیر سئوال بردن برجام به عنوان یک دستاورد ملی، مدعی شد: اگر منتقدان، داده‌ها و ستانده‌ها در مذاکرات 2 سال اخیر را عادلانه نمی‌دانند و نگران تزویر و عهدشکنی آمریکا در مذاکرات هسته‌ای بوده و هستند، از تاریخ یک قرن اخیر و عملکرد تجاوزکارانه و ضد حقوق بشری آمریکا در حق ملت‌ها درس گرفتند.

 وی افزود: اقدامات اخیر آمریکا مبنی بر سرقت بیش از 2 میلیارد دلار از اموال مردم ایران، ایجاد محدودیت برای تجار و گردشگران خارجی، افزودن مداوم و چندین باره شرکت‌ها و اشخاص در دایره تحریم‌ها تحت عناوین حقوق بشر، تروریسم و موشکی، آن هم در حین مذاکرات و اجرای برجام توسط ایران، ناشی از غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکاست.

طبیب‌زاده در ادامه نطق خود  ادعا کرد: پس از انجام تمامی تعهدات ایران، اگر طی روزهای آینده هر تخلف و نقض عهدی توسط دولت آمریکا صورت گیرد از سوی ایران امکان بازگشتی در اقدامات انجام شده متصور نیست.

این عضو جبهه پایداری در ادامه نیز مدعی شد: امتیازات اخیر توسط هر دولتی به طرف مقابل داده می‌شد، حذف تحریم‌ها حداقل نتیجه آن بود. هرچند مسئولان آنقدر خود را نیازمند توافق نشان دادند که ثمره‌اش تحقیر و توهین‌های دوسال اخیر مقامات آمریکایی و اروپایی شد که در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود! لذا هیچ فتح‌الفتوحی صورت نگرفته است.

وی در بخش دیگری از نطق خود گفت: حضور هیات‌های تجاری اروپایی در ایران نه به دلیل پیروزی دیپلماسی لبخند، بلکه به دلیل نیاز اقتصاد بحران‌زده اروپا به بازار مصرف 80 میلیون ایرانی است.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: آقای رئیس‌جمهور! دغدغه ما فقط مذاکرات هسته‌ای و برجام  در دو سال گذشته نبود. دغدغه ما ساختارهای مسئله‌دار مدیریتی در کشور، رانت و فساد، به کارگیری متهمان پرونده کرسنت در سطوح وزارت نفت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
1
25
دلواپسین اینقدر از خوشحالی مردم ناراحت نشید.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
20
این خانم تاحالا کجا بوده ... نزدیک انتخابات همه نطقشون گرفته
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
با کمال احترام سرکار خانم محترم شما رو قسم به هر چه که اعتقاد دارید. دست از سر مردم برای همیشه بردارید .
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
4
خانم محترم ، از خوشحالی مردم ناراحت هستید یعنی می خواهید بگوئید که شما بهتر از مردم مسائل را می فهمید تا حالا کجا بودید زمانی که مردم تورم رکودی 45 درصدی را تجربه کردند ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین