کد خبر: ۳۴۴۲۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

آمار بد بارسلونا در نبود نیمار

بارسلونا در نبود مهاجم برزیلی‌اش نتایج خوبی کسب نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
نیمار در بازی امشب بارسلونا برابر مالاگا به علت آسیب‌دیدگی‌ حضور نخواهد داشت. نبود او هشداری برای بارسلونا است. در پنج بازی از هفت دیداری که مهاجم بارسلونا در ترکیب حضور نداشته است، بارسلونا لغزیده است.

بازیکن برزیلی در آن بازی‌ها به دلیل آسیب‌دیدگی‌ و مشکلات جسمانی حضور نداشت. آبی‌اناری‌ها در نبود این بازیکن برابر دپورتیوو لاکرونیا دو بر دو مساوی شدند و مقابل بایرلورکوزن یک بر یک به تساوی رسیدند. برابر ویانوونسه بدون گل مساوی و برابر اتلتیک بیلبائو نیز در سوپرکاپ اسپانیا چهار بر صفر بازی را واگذار کردند و در نوکمپ هم یک بر یک مساوی شدند.

نیمار در اولین بازی لیگ در سن مارس حضور نداشت اما بارسا در آن دیدار پیروز شد. این اتفاق برابر سویا در سوپرکاپ اروپا نیز رخ داد. نیمار برابر گوانگژو در نیمه نهایی جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها هم بازی نکرد اما بارسا به فینال صعود کرد. همچنین مقابل ویانوونسه و اسپانیول در کوپا دل ری نیز بازی نکرد. نیمار در همه این بازی‌ها در نیمکت ذخیره حضور داشت و لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا تصمیم گرفت از او استفاده نکند.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از آس، اگر به آمار سه مهاجم بارسلونا رجوع کنیم، لیونل مسی آرژانتینی در 12 بازی، در فهرست 18 نفره حضور نداشت و تنها بارسا در یک بازی و برابر سویا دو بر یک شکست خورد. همچنین مقابل ویانوونسه بدون گل مساوی شد. نام لوییس سوارس نیز سه بار در فهرست دیده نشده و بارسلونا در دو بازی و برابر اسپانیول و اتلتیک در کوپا پیروز شد و مقابل ویانوونسه هم مساوی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین