کد خبر: ۳۴۵۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

شکستی دیگر برای تیم کرانچار

الغرافه در حالی که 90 دقیقه مسعود شجاعی را در ترکیب خود داشت پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و موفق شد در خانه الأهلی به پیروزی برسد. پژمان منتظری و مجتبی جباری دو ستاره ایرانی الأهلی هم 90 دقیقه برای تیم خود بازی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
لیگ ستارگان قطر پس از سه هفته تعطیلی از سر گرفته شد و در نخستین دیدار دو تیم الأهلی و الغرافه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر الغرافه به پایان رسید تا این تیم با سرمربی پرتغالی جدید خود دومین پیروزی پیاپی را تجربه کند.

تک گل این دیدار را که در ورزشگاه خانگی الأهلی برگزار شد الان دیوکو در دقیقه 25 به ثمر رساند.

پژمان منتظری و مجتبی جباری دو ستاره ایرانی الأهلی در این دیدار در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفتند و 90 دقیقه بازی کردند. از طرف دیگر مسعود شجاعی ستاره ایرانی الغرافه هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد و در نهایت این یاران شجاعی بودند که بازی را به سود خود به پایان رساندند.

به گزارش ایسنا، الغرافه با پیروزی در این دیدار 21 امتیازی شد و موقتا به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد اما الأهلی با 17 امتیاز در رده نهم باقی ماند تا همچنان کرانچار خطر اخراج را احساس کند.

در جدول رده بندی الریان با 42 امتیاز صدرنشین است. الجیش با 32 امتیاز در رده دوم جای دارد و لخویا هم با 31 امتیاز سوم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین