کد خبر: ۳۴۵۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

اظهارات تند مشاور ورزش سعودی‌ها علیه کنفدراسیون آسیا

یکی از مشاوران حقوقی ورزش عربستان اظهار نظر تندی را علیه AFC انجام داد و اظهار داشت که تصمیم تاخیر بازی‌های ایران و عربستان به ضرر آنها است.
آفتاب‌‌نیوز :
پس از آنکه سعودی‌ها جوسازی خود را علیه ایران به راه انداختند تا بازی‌‌های نمایندگانشان را به کشوری دیگر انتقال دهند. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در آخرین جلسه خود که (دوشنبه6 بهمن) اعلام کرد که ایران و عربستان تا تاریخ 25 اسفند وقت دارند تا مشکلاتشان را حل کنند در غیر این صورت خود AFC  کشور سومی را به عنوان میزبان بازی‌ها انتخاب خواهد کرد.

در واکنش به این تصمیم AFC احمد المحیمید مشاور حقوقی در امور ورزش عربستان در گفتگو با روزنامه سبق اظهار داشت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به تاخیر بازی‌های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به تاریخ 15 مارچ مصیبتی بزرگ برای ما است و دودش به چشم خود ما می‌رود.

به گزارش فارس، وی افزود: این تاخیر باعث می‌شود که اندیشه کنارگیری از رقابت‌‌ها کاملا نابود شود زیرا به محض اینکه در مرحله مقدماتی این رقابت‌‌ها شرکت کنیم مساوی است با این که اصلا نمی‌توانیم از این بازی‌ها کنار بکشیم یا امکان کنار کشیدن بسیار سخت می‌شود و ضرر زیادی را بر ورزش ما وارد می‌کند.
 
مشاور حقوقی‌ سعودی‌ها ادامه داد: کنارگیری از این رقابت‌ها  با دلایل قان کننده چیزی جز جریمه نقدی را برای ما ندارد اما اگر بعد از آغاز این رقابت‌‌ها بخواهیم کنار بکشیم 2 سال از مشارکت از این رقابت‌ها محروم می‌شویم و جریمه‌های نقدی بسیار سنگینی را متحمل می‌شویم. در نتیجه فدراسیون عربستان و باشگاه‌ها به فلاکت می‌افتند.

AFC امروز جلسه‌ای را با حضور شیخ سلمان و رؤسای فدراسیون‌های ایران و عربستان برگزار خواهد کرد تا بار دیگر دو کشور دلایل خود را برای ریاست کنفدراسیون آسیا بازگو کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین