کد خبر: ۳۴۵۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

بهترین پیروزی اینتر در داربی میلان

هافبک پیشین اینتر در آستانه داربی دلامادونینا از بهترین برد در این دیدار گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
 یکی از قدیمی ترین داربی‌های فو‌تبا‌ل، فردا (یکشنبه) در شهر میلان بین تیم‌های اینتر و میلان برگزار می‌شود. به همین منظور روزنامه‌ ایتالیایی گازتا دلو اسپورت با استبان کامبیاسو، هافبک پیشین اینتر گفت‌و‌گو کرد.

به‌ گزارش ‌ مارکا،کامبیاسو، سال 2004 به جمع نرآتزوری‌ اضافه شد و تا فصل 14 – 2013 در این تیم حضور داشت. سپس به لسترسیتی رفت؛ تیمی که به یکی از پدیده‌های فصل تبدیل شده و صدرنشین لیگ برتر انگلیس است.

کامبیاسو در این‌باره گفت: هرگز از چیزی که نمی‌توانم انتخاب کنم، پشیمان نمی‌شوم. در اینتر بودم؛ با تیمی که گذشته مرا ساخت. می‌توانستم در لستر بمانم اما برای کلودیو رانیری، بازیکن آزاد بودم. این در حالی بود که از موقعیتم رضایت نداشتم.

هافبک آرژانتینی درباره وضعیت دو تیم میلان و اینتر اظها‌ر کرد: قدرت ذهن، اندازه ندارد. اگر به تمام فصل توجه نکنیم، فکر می‌کنم میلان بلاتکلیف‌تر بود و از برخی جهات ضربه دید. اینتر با ثبات‌تر است و سرمربی این تیم کمتر مورد سوال قرار می‌گیرد. برخی چیزها باعث کسب امتیاز می‌شوند. اکنون میلان و اینتر با توجه به امتیازاتی که به دست آوردند، شایسته این جایگاه هستند.

کامبیاسو درباره بهترین داربی که تجربه کرده است نیز گفت: زیباترین داربی تمام دوران برای ما، پیروزی سه بر دو اینتر است. دیداری که با گل آدریانو در دقیقه 92 به سود ما تمام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین