کد خبر: ۳۴۵۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

سلطان چای کیست؟/باهنر: من نیستم!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی اظهارات درباره خودش را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با «جماران» گفت: گفتند من می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم. به شوخی بگویم که رابطه من با آقای دکتر روحانی خیلی رابطه خوبی است و لطفا رابطه ما را به هم نزنید! به خصوص اینکه در دوره دهم در مجلس هم نمی‌روم و ممکن است از فعالیت‌های ما چنین برداشتی شود.

به گزارش آفتاب، وی ادامه داد: برخی افراد دیگر گمانه‌های دیگری نیز مطرح کردند و مثلا اینکه به باهنر وعده داده شده که در دولت پستی را کسب کند. خوب حال پرسش این است که من در دولت چه مقامی باید بگیرم که از نایب‌رئیسی مجلس و جایگاه فعلی بالاتر باشد؟ آیا مثلا می‌خواستم بروم در یک جا مدیرکل شوم؟

نایب‌رئیس مجلس افزود: من زمانی در یکی از سایت‌ها خواندم که باهنر سلطان چای کشور است و هر چه چای از کلکته و اندونزی و از دیگر مناطق وارد می‌شود، توسط باهنر این اقدام صورت می‌گیرد. من برای آن سایت پاسخی نوشتم و گفتم لطفا از این چایی که شما می‌گویید ما وارد می‌کنیم، ماهی نیم‌کیلو هم برای ما بفرستید که ما برای خانه خود ناچار نباشیم برویم از مغازه نزدیک خانه چای بخریم.

وی اظهار کرد: زمان دیگری مطرح کردند که پسر باهنر کتی دارد که قیمت کتش 1000 دلاراست و این در حالی است که در آن موقع پسر من کوچک بود و اصلا نمی توانست کت بپوشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین