کد خبر: ۳۴۵۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

پیروزی بارسلونا در فینال لالیگا

بارسلونا در دیداری که دو اخراجی داشت نبرد حساس خانگی برابر اتلتیکومادرید را با برتری 2 بر یک به سود خود به پایان برد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته بیست و دوم لالیگا یک دیدار حساس برگزار شد که به نحوی می‌توان آن را فینال این رقابت‌ها دانست. دو تیم اول و دوم جدول در ورزشگاه نیوکمپ برابر هم به میدان رفتند که این بازی با گل زودهنگام کوکه به سود اتلتیکو ادامه یافت.

این هافبک اسپانیایی در دقیقه 10 توانست تیمش را پیش بیندازد ولی بازی دفاعی اتلتیکو باعث شد تا بارسلونا سوار بر بازی شود و چند بار تا آستانه گلزنی پیش برود.

مهم ترین صحنه بعد از گلزنی کوکه، در دقیقه هجدهم ضربه والی خطرناک آلوز بود که توسط خیمینز برگشت داده شد. در دقیقه 29 سوارس فرصت خوبی خلق کرد اما در نهایت نتوانست اوبلاک را از فاصله نزدیک شکست دهد.

در دقیقه 31 قفل دروازه اتلتیکو باز شد و مسی توانست با بغل پای خود تیمش را به گل برساند. این 1000 گل مسی و رونالدو در مجموع بود که بارسا را به بازی برگرداند.

در دقیقه 39، لوئیس سوارس گل برتری را به ثمر رساند. او باز هم درون محوطه صاحب موقعیت شد و بدون اشتباه توانست با عبور دادن توپ از میان پاهای اوبلاک، دروازه را باز کند.

اواخر نیمه نخست کار برای اتلتیکو سخت‌تر هم شد و لوئیس با خطای بد روی مسی با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد تا نیمه نخست با برتری بارسا به پایان برسد.

در نیمه دوم اتلتیکو با وجود یک بازیکن کمتر بازی خوبی به نمایش گذاشت و در دقیقه 57 می توانست بازی را به تساوی بکشاند که ضربه گریزمان را براوو با فوق واکنش خود دفع کرد. بارسا که در این نیمه آردا توران را نیز در ترکیب خود می‌دید می‌توانست روی پاس زیبای این بازیکن برای مسی گلزنی کند که این موقعیت هم از دست رفت.

گودین در ادامه در دقیقه 65 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا تیمش 9 نفره شود و کار برای تیم سیمئونه سخت‌تر از قبل شود.

به گزارش ایسنا، بارسایی‌ها بعد از این اتفاق کاملا بازی را در دست داشتند اما موفق به گلزنی نشدند و در نهایت این دیدار با برتری 2 بر یک بارسلونا به پایان رسید.

در جدول بارسلونا با یک بازی کمتر و 51 امتیاز در صدر قرار گرفته و اتلتیکومادرید و رئال مادرید دوم و سوم هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین