کد خبر: ۳۴۵۸۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

صعود آرسنال، سیتی و تاتنهام در جام حذفی

تیم های مدعی جام حذفی انگلیس توانستند در دور چهارم این رقابت‌ها حریفان‌شان را شکست دهند و به مرحله بعد راه یابند.
آفتاب‌‌نیوز :
دور چهارم جام حذفی انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در دیداری مهم آرسنال مدافع عنوان قهرمان به دیدار برنلی رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و به مرحله بعد راه یافت.

آرسنالی ها بازی را خوب شروع کردند و خیلی زود دیرک دروازه حریف خود را به لرزه درآوردند. الکسیس سانچس در این صحنه می توانست تیمش را پیش بیندازد که موفق نبود. توپچی ها در دقیقه 19 با گلزنی کالوم چمبرز توانستند از حریف خود پیش بیفتند.

برنلی در دقیقه 30 با ضربه داریکو گل خورده را پاسخ داد تا بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به چایان برسد.

به گزارش ایسنا، آرسنال در نیمه دوم نیز بازی خوبی ارائه داد و تواننست بار دیگر به گل برتری برسد. سانتر چمبرلین در دقیقه 53 درست روی نقطه پنالتی به سانچس رسید تا این مهاجم شیلیایی اولین گل خود را بعد از برگشت از مصدومیت به ثمر برساند. دو تیم بازی انتحاری را در ادامه این دیدار به نمایش گذاشتند تا این دیدار با برتری 2 بر یک آرسنال به پایان برسد و این توپچی های لندنی باشند که راهی مرحله بعد این رقابت ها می شوند.

منچسترسیتی نیز موفق شد با نتیجه 4 بر صفر استون ویلا را شکست دهد تا این تیم لیگ برتری که قعرنشین لیگ برتر نیز است بعد از حذف از جام اتحادیه از جام حذفی نیز کنار برود. کلیچی ایهیناچو جوان در این دیدار برای تیمش هت تریک کرد و رحیم استرلینگ نیز دیگر گل شاگردان پیگرینی را به ثمر رساند تا فیروزه ای پوشان بتوانند با برتری در این دیدار راهی مرحله بعد شوند.

همچنین تاتنهام با نتیجه 4 بر یک کالچستر را حذف کرد و واتفورد، لیدز و کریستال پالاس نیز دیگر تیم های صعود کننده بودند. استوک سیتی حذف شده بزرگ بازی های شنبه شب با شکست مقابل پالاس بود.

فردا در ادامه این رقابت‌ها چلسی با میلتون دیدار خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین