کد خبر: ۳۴۵۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

پیروزی دورتموند و لورکوزن در بوندسلیگا

تیم های دورتموند و لورکوزن حریفانشان را در بوندسلیگا با شکست روبرو کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته هجدهم رقابت های بوندسلیگای آلمان با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای مهم بوروسیا دورتموند در غیاب چند بازیکن اصلی خود به سختی مقابل اینگول اشتات پیروز شد و توانست به رقابت خود با بایرن مونیخ در صدر ادامه دهد.

در این دیدار دورتموند میزبان عملکرد بسیار خوبی داشت و چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفت ولی بدشانسی اوبامیانگ باعث شد تا دورتموند نتواند به گل برسد.

هواداران دورتموندی 77 دقیقه صبر کردند تا پیش افتادن تیمشان را در این دیدار جشن بگیرند. سانتر پیشچک در محوطه جریمه به اوبامیانگ رسید و او نیز با یک ضربه سر زنبورها را به گل اول رساند. دورتموند با این گل خیالش بابت 3 امتیاز مسابقه راحت شد و به چیزی که حقش بود رسید. البته بازیکنان حریف معتقد بودند این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است و داور باید این گل را مردود اعلام کند.

در ادامه و در دقیقه 86 اوبامیانگ توانست بیستمین گل خود را برای دورتموند (در همه رقابت‌ها) به ثمر برساند و برتری تیمش را تثبیت کند تا این دیدار پایان خوشی برای دورتموند داشته باشد. به این ترتیب بازی با نتیجه 2-0 به پایان رسید. دورتموند موقتا فاصله خود با بایرن صدرنشین را کاهش داد.

در دیگر دیدار بایر لورکوزن در خانه به دیدار هانوفر رفت و با 3 گل به برتری رسید. در این دیدار لورکوزنی ها موفق شدند با دو گل خاویر هرناندس مکزیکی و اشتفان کیسلینگ روج موفق خود در خط حمله به برتری برسند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم وردربرمن و هرتابرلین با تساوی پرگل 3 -3 به پایان رسید و شالکه موفق شد دارمشتات را با دو گل شکست دهد.

همچنین دیدار اوگسبورگ و فرانکفورت با تساوی بدون گل به پایان رسید. فردا در ادامه این هفته بایرن مونیخ و هوفنهایم دیدار خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین