کد خبر: ۳۴۵۸۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

بهترین‌های قهرمانی امیدهای آسیا/ هت‌تریک ژاپنی‌ها در کسب جوایز بهترین‌ها

رقابت‌های انتخابی المپیک ریو با درخشش تیم فوتبال امید ژاپن و مشخص شدن سه سهمیه قاره آسیا به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 تیم ملی فوتبال امید ژاپن با برتری 3 بر 2 برابر کره جنوبی فاتح رقابت‌های امیدهای آسیا شد، هر چند آبی‌ها ابتدا عقب افتادند ولی سامورایی‌ها موفق شدند شکست 2 بر صفر را با برد 3 بر 2 عوض کنند و قهرمان آسیا شوند.

در پایان این رقابت‌ها بهترین‌های این دوره اعلام شد.

احمد علاء، بازیکن تیم امید قطر با زدن 6 گل به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شد. این بازیکن که در الریان توپ می‌زند در این دوره قابلیت‌های بالای بازی خود را به نمایش گذاشت و توانست کمک زیادی به قطر برای رسیدن به نیمه نهایی کند.

کان چونگ یوون، بازیکن وون سامسونگ و تیم امید کره جنوبی نیز با 5 گل زده در این بخش در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،همچنین شویا ناکاجیما که توانست دو گل زیبا در بازی برابر ایران به ثمر برساند و در این دوره نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشت، به عنوان ارزشمندترین بازیکن و بهترین بازیکن این دوره انتخاب شد. بازیکن شماره 10 ژاپنی‌ها حالا در تیررس باشگاه‌های برتر اروپایی قرار گرفته است. این بازیکن جاه‌طلب بعد از این عنوان تشنه موفقیت‌های بیشتر است و ابراز امیدواری کرده است در المپیک ریو نمایش به مراتب بهتری داشته باشد.

همچنین تیم امید ژاپن توانست جایزه بازی جوانمردانه را به خود اختصاص دهد تا در کسب جوایز هت تریک کرده باشد و با سه عنوان قهرمان رقابت‌ها، جایزه بازی جوانمردانه و بهترین بازیکن، به کشور خود بازگردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین