کد خبر: ۳۴۶۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

دایی: به حضورم در میان اسطوره‌ها افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال صبا معتقد است بازی‌های جام شهدا محک خوبی برای بازیکنان جدید تیمش بود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با گسترش فولاد اظهار کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و با اینکه می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم تمام سعی خودمان را می‌کنیم که دست پر از تبریز برگردیم.

وی افزود: در تعطیلات نیم فصل بازی‌های تدارکاتی و تمرین‌های خوبی پشت سر گذاشتیم اما در تبریز شرایط متفاوت است و می‌دانیم گسترش فولاد تیم خوبی است و کادر فنی خوب و فهیمی در اختیار دارد.

به گزارش ایسنا، دایی خاطرنشان کرد: در بازی فردا اگر یک اشتباه کنیم می‌دانیم که لطمه می‌خوریم و امیدوارم بهترین بازی را در مقابل گسترش فولاد انجام دهیم. گسترش فولاد به دنبال این است که در خانه پیروز میدان شود و ما تمهیدات خوبی اندیشیده‌ایم تا شروع دوباره لیگ را با پیروزی آغاز کنیم.

وی درباره برگزاری جام شهدا و قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها بیان کرد: ما برای هماهنگی تیم‌مان نیاز به زمان داشتیم و جام شهدا کمک خوبی کرد تا بازیکنان جدیدمان را امتحان کنیم. بازیکنان جدید ما خیلی سریع با بازیکنان قدیمی هماهنگ شدند و فکر می‌کنم نتایج خوبی در نیم فصل دوم بگیریم.

سرمربی صبای قم درباره هواداران تبریز اظهار کرد: تبریز پرشورترین هواداران ایران را دارد و امیدوارم فردا به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند. همچنین امیدوارم تراکتورسازی هم در رقابت‌های این فصل به موفقیت برسد تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال آذربایجان باشد.

دایی درباره قرار گرفتن نامش در بین 48 اسطوره فوتبال جهان از نگاه فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال گفت: همه این‌ها لطف خدا بود و مهم این است که نام یک ایرانی در آن لیست وجود داشته باشد و همیشه به این موضوع افتخار می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین