کد خبر: ۳۴۶۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

رئیس جمهوری اوایل هفته آینده به مشهد سفر می کند

استاندار خراسان رضوی گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران ابتدای هفته آتی و همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به مشهد سفر می کند.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا رشیدیان عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شنبه 17 بهمن ماه به منظور زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) و افتتاح چندین پروژه عمرانی وارد مشهد می شود.

وی حضور در مراسم شروع عملیات اجرایی قطار برقی مشهد - تهران، توسعه خط یکم قطار شهری و اتصال آن به فرودگاه مشهد و بهره برداری از چند پروژه تولیدی و صنعتی اجرا شده با مشارکت بخش خصوصی را از برنامه های سفر رئیس جمهوری به مشهد اعلام کرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در این چارچوب عملیات اجرایی قطار برقی مشهد - تهران با سرمایه گذاری دو میلیارد دلار آغاز می شود و توسعه خط یکم قطار شهری و اتصال آن به فرودگاه مشهد نیز دو هزار و 300 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

وی گفت: برای اجرای پروژه های تولیدی و صنعتی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز که توسط رئیس جمهوری طی مراسمی از طریق ویدئوکنفرانس مورد بهره برداری قرار می گیرند سه هزار و 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

رشیدیان افزود: دکتر روحانی شنبه شب آتی در پایان سفر یک روزه به مشهد این شهر را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین