کد خبر: ۳۴۷۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

نارضایتی وزیر ازخدمات بیمارستان قائم مشهد

بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان حضرت قائم(عج) مشهد، جمعه شب با حاشیه هایی همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدحسن قاضی زاده هاشمی بدون اطلاع قبلی از بیمارستان 'طوبی' در مشهد دیدن کرد که تنها عوامل صدا و سیما و برخی خبرنگاران و عکاسان که از طریق خاصی از این ماجرا مطلع شده بودند، در این بازدید حضور یافته بودند.

* دکتر هاشمی که با تاخیر حدودا دو ساعته در بیمارستان قائم حضور یافته بود، در بازدید از پروژه های در دست ساخت این مرکز، فعالیت های رئیس بیمارستان قائم (ع) مشهد را تحسین کرد.

* هنگام بازدید از پروژه ها، ضبط یکی از خبرنگاران زیر پای وزیر افتاد و دکتر هاشمی که با سرعت راه می پیمود بدون آنکه متوجه شود ضبط وی را زیر پا خرد کرد.

*در حین بازدید وزیر بهداشت از قسمت های مختلف بیمارستان قائم(عج) همراه یکی از بیماران این بیمارستان خود را به وزیر رسانده و شروع به طرح مشکلات خود با وی کرد که دکتر هاشمی با سعه صدر به سخنان وی گوش داد و از آن پس از همراهی خبرنگاران با وزیر ممانعت شد.

* وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شماری دیگر از بیماران و همراهان آنان به صحبت پرداخت و از بخش های مختلف بیمارستان سرکشی کرد.

به گزارش ایرنا،  دکتر هاشمی در پایان بازدید خود از بیمارستان در حضور رئیس بیمارستان از وضعیت ارائه خدمات اعلام نارضایتی کرده و با انتقاد شدید از وضعیت سرویس های بهداشتی و نبود متخصصان شیفت شب در بیمارستان، رئیس بیمارستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد را مسئول این وضعیت دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین