کد خبر: ۳۴۷۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

رئیس‌جمهور وارد مشهد شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صبح شنبه به منظور زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) و افتتاح چند پروژه وارد مشهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی همراه با معاونین اجرایی و فرهنگی و رئیس دفتر ریاست جمهوری و نیز وزیر مسکن و شهرسازی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال استاندار خراسان رضوی، امام جمعه مشهد، معاونین استاندار، فرمانده انتظامی خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولان این استان قرار گرفت.

رئیس جمهوری در چارچوب این سفر یک روزه علاوه بر حضور در مراسم شروع عملیات اجرایی قطار برقی مشهد - تهران، توسعه خط یکم قطار شهری و اتصال آن به فرودگاه مشهد و چند پروژه تولیدی و صنعتی اجرا شده با مشارکت بخش خصوصی را مورد بهره برداری قرار می دهد.

طرح برقی نمودن قطار مشهد - تهرانبا سرمایه گذاری دو میلیارد دلار آغاز می شود. توسعه خط یکم قطار شهری و اتصال آن به فرودگاه مشهد نیز دو هزار و 300 میلیارد ریال هزینه در بر داشت.

به گزارش ایرنا، همچنین برای اجرای پروژه های تولیدی و صنعتی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی که توسط رئیس جمهوری طی مراسمی از طریق ویدئوکنفرانس مورد بهره برداری قرار می گیرند سه هزار و 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. 

رئیس جمهور امشب مشهد را به مقصد تهران ترک می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین