کد خبر: ۳۴۷۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

استقلال تهران تانک است، استقلال اهواز چوب‌دستی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در نشست خبری دیدار تیمش برابر ‌هم‌نام تهرانی گفت: استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است و ما در واقع با چوب‌دستی به جنگ تانک آمده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از مصاف برابر استقلال تهران گفت: ما تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و در زمین تختی که بهترین چمن را دارد برای مصاف با استقلال تمرین کرده‌ایم. ما با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. استقلال به خوبی بازی می‌کند و آنقدر غنی هست که وقتی حیدری نیست، جانشینش در سطح اوست.

او افزود: یک روز پیروانی گفت که من با ژ-3 به جنگ توپ و تانک آمدم ولی امروز من با کلت و چوب دستی به مصاف توپ و تانک آمده‌ام. تیم من کوهی از انگیزه است و ان‌شاءالله با توجه به بحث های تاکتیکی مطرح شده، می توانیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به سوالی درباره کاندیدا بودن تیمش برای سقوط گفت: همه ما با امید زنده‌ایم و توکل‌مان به خداست. خیلی‌ها می‌گویند چرا ملکی وارد این کار شد؟ او با حمایت چند ارگان وارد قضیه شد و تا هفته پنج و شش هم دیدیم که تیم ما خیلی با شخصیت ورود کرد ولی عقب نشینی کسانی که قول داده بودند باعث شد تا خیل مشکلات به سمت ما بیاید. چرا امیدوارم به آینده؟ چون ما جوانانی جذب کرده‌ایم که انگیزه دارند. ما تلاش می‌کنیم که بمانیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست که در آینده به او بگویند مربی تیم‌های سقوط کرده، گفت: من نماینده سهراب و کوروش و سایر بختیاری‌زاده‌ها هستم. من نماینده فوتبال خوزستان هستم. خیلی از هم دوره‌ای‌های من روی مین رفتند تا ما باشیم. عیب ندارد، بگذارید سیاوش فدا شود ولی استقلال اهواز که دومین تیم قدیمی خوزستان است، پابرجا بماند. من تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم تا شرافت استقلال اهواز پابرجا بماند.

مدیر رسانه‌ای استقلال اهواز در ابتدای این نشست درباره وضعیت تیمش گفت: در خصوص مسائل مالی باشگاه، قرار است قبل از بازی پاداشی بدهیم و 20 درصد مطالبات بازیکنان را هم قرار است بعد از بازی با استقلال بدهیم. مسئولان استانی هم قول داده‌اند که مشکلات را حل کنند. متاسفانه تا امروز هیچکدام از مسئولان استان خدماتی به ما نداده‌اند. حتی یک زمین فوتبال هم در اختیار ما نگذاشته‌اند و هنوز از جیب آقای یعقوبی، بختیاری زاده و ملکی هزینه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین