کد خبر: ۳۴۷۳۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

دهقان: اگر در لیست اصولگرایان نباشم، شیرینی پخش می‌کنم/ حاضر نیستم یک ساعت در مجلس بمانم

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به اینکه لیست اصول‌گرایان متشکل از افراد مذهبی و ولایتی است گفت: اگر در لیست اصول‌گرایان نبودم، شیرینی پخش می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد دهقان با حضور در اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی سخنانی  با اشاره به انتخابات مجلس دهم گفت این انتخابات حساس است و شرکت همه مردم باعث آبروی نظام است. انتخابات تفاوت این نظام را با نظام‌های دیگر و دموکراسی را نشان می‌دهد. دشمنان برای به هم زدن وحدت اجتماعی و ضربه زدن به امنیت کشور انتخابات را وسیله قرار می دهند یا نیروهایی به مجلس نفوذ می‌دهند تا جنجالی در مجلس و خبرگان به پا کنند.

وی درباره عملکرد علی لاریجانی مجلس نهم گفت: به نظرم نگاهشان این است که خودشان را در حد وسط نگاه دارند، این برداشت من است و خودشان این را نمی‌گویند، اما رفتارشان به گونه‌ای است که خیلی به طرف اعتدال و اصول لطمه‌ای نزند.

این نماینده مجلس درباره کار جمعی خطاب به دانشجویان گفت: عادت کنید که هر کاری در هر جا به دستتان افتاد، گروهی کار کنید، در کار فردی تک روی می‌شود و به کار جمعی لطمه می‌زند؛ مثلا در مجلس 290 نفر هستند و اگر کار تشکیلاتی انجام ندهند، اگر یک نفر نباشد، همه چیز بر هم می‌ریزد و هیچ کاری جلو نمی‌رود، یارگیری در مجلس هم ضوابطی دارد و تک‌روی‌ها به یارگیری کمک نمی‌کند و به آن ضربه هم می‌زند؛ به این خاطر در مجلس بنابر تشکیلاتی بودن است، اما تصمیم نهایی فرق می‌کند و در مجلس کسی موثر است که کار تشکیلاتی انجام دهد، در غیر این صورت از رده خارج می‌شود.

به گزارش تسنیم، دهقان درباره لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان مذهبی و ولایتی‌اند و این لیست، لیست محوری است. من به شما توصیه می‌کنم اگر جایی خواستید طوری دفاع کنید که دینی به گردنتان نباشد از این شورای ائتلاف اصولگرایان دفاع کنید. این شورا متشکل از افراد ولایتی است که معتقد به نظام با محوریت آقای حداد عادل  هستند. من کاندیدای خراسان هستم و اگر من را در لیست گذاشتند که هیچ  اما اگر در لیست نبودم بالاخره شیرینی پخش می‌کنم. چرا که نمایندگی برای ما کار ساده‌ای نیست.وی افزود: آقای نادران به اصرار ما برای مجلس ثبت نام کرد. تعداد زیادی از افراد هستند که بر اساس اعتقادشان کار می‌کنند. من حاضر نیستم یک ساعت در مجلس بمانم. شما باور نمی‌کنید، نکنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مامان نگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
چقدر ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین