کد خبر: ۳۴۷۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

پیروزی اتلتیکومادرید در خانه و شکست لاس‌پالماس

تیم فوتبال اتلتیکومادرید توانست تیم ایبار را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا بار دیگر در روند پیروزی قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگای اسپانیا برگزار شد که در آن تیم‌های اتلتیکومادرید و ایبار در ورزشگاه کالدرون به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با اختلاف یک گل به سود شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید. این تیم مادریدی که با شکست برابر بارسلونا صدر جدول را از دست داده بود، مصمم بود با برتری در این دیدار رتبه دوم خود را حفظ کند.

بازی از همان ابتدا پرهیجان آغاز شد و دو تیم در نیمه اول موقعیت‌هایی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند و در پایان نیمه اول چندین بار روی دروازه هم خلق موقعیت کردند. ابتدا ککو بازیکن ایبار موفق شد گلزنی کند و اتلتیکومادرید در خانه از جریف خود عقب بیفتند تا ایبار که این فصل نتایج خوبی کسب کرده بود، بار دیگر قدرت خود را در شکست دادن تیم‌های بالانشین نشان دهد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این تیم میزبان بود که به برتری رسید و توانست 3 امتیاز خانگی این دیدار را در ویسنته کالدرون حفظ کند. گل‌های این تیم را خوزه خیمنس در دقیقه 56 و سول نیگوئس در دقیقه 63 و فرناندو تورس در دقیقه 90 به ثمر رساندند. تورس که در این دیدار بعد از مدت‌ها گلزنی کرد، فعلا زمزمه‌های جدایی از این تیم را کنار گذاشت و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

اتلتیکو با این برد 51 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی و بالاتر از رئال و پایین‌تر از بارسلونا قرار گرفت. در ادامه این رقابت‌ها رئال مادرید باید برابر گرانادا به میدان برود و بارسلونا نیز باید برابر لوانته دیدار کند. سه تیم مدعی قهرمانی در این فصل لیگ اسپانیا تیم‌های بارسلونا، اتلتیکومادرید و رئال مادرید هستند که قطعا از بین این سه تیم یک تیم به عنوان قهرمانی خواهد رسید.

در دیگر دیدار، لاس پالماس به شکستی خارج از خانه دست یافت و برابر رایووایکانو میزبان خود با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین