کد خبر: ۳۴۷۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

بانکی که با برنامه ای مدون به استقبال دوران پساتحریم حرکت کرد

رونمایی از طرح كلیک،باشگاه مشتریان ،امضا تفاهم‌نامه همكاري با دانشگاه جامع علمي كاربردي ،انجام بیش از حدود ٧٠٠ میلیون تراکنش در ماه ،امكان مشاركت در امور خيريه از طريق همبانک،وبرنامه های عملیاتی و تفصیلی در راستای صیانت از محیط زیست و اتخاذ رویکرد توسعه کیفیت محیط زیستی از جمله فعالیت‌های این بانک نشان از تحولی مثبت در دوران پساتحریم دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
اغراق نیست اگر بگوییم اعتماد مشتریان مهمترین سرمایه نظام بانکداری در تمام دنیاست و تلاش مدیران  ارشد بانکهای جهانی برای افزایش اعتماد عمومی شاید مهمترین هدف باشد با این حال در کشورمان ایران مدیران نظام بانکی علی رغم انتقادهای فراوانی که بابت سود تسهیلات پیش روی خود می دیدند اینبار با یک مشکل خارجی اساسی به نام تحریم مواجه شدند که افزایش بهره وری نظام بانکی و جلب رضایت مشتری را با خطر بالفعلی روبرو کرد.

در این میان بودند بانکها و مدیرانی که دستیابی به اهداف نظام مالی و پولی خود را قبل از عملیاتی شدن برجام طراحی کردند و با برنامه ای مدون به استقبال دوران پساتحریم حرکت کردند که شاید بانک صادرات با توجه به دستاوردهای چشمگیر در سال اخیر یکی از آنها باشد هر چند نام بانک صادرات از معدود بانکهایی بود که در لیست تحریم باقی ماند ولی وزیر امور خارجه از ادامه تلاشهایاش برای رفع تحریم  بانک صادرات در روزهای آینده خبرداد.

به ترتیبی که اسماعيل لـله گاني مديرعامل بانك صادرات در مراسم رونمایی از باشگاه مشریان یکماه قبل از اجرایی شدن برجام به اهداف پیش روی بانک  اشاره کرد و گفت: باشگاه با هدف برقراري ارتباط تعاملي بين بانك و مخاطبان تاسيس شده و بانك در پي آن است تا ضمن شناخت بيشتر از علايق و  گرايش هاي مشتريان درك صحيحي از نيازهاي او دريافت و در نهايت محصولات و خدمات بر اساس خواسته هاي آنان طراحي و عرضه گردد.

وي افزود: باشگاه مشتریان  به عنوان یکی از انواع فعالیت های بازاریابی است كه مورد توجه در بانک ها می باشد و در شمار ابزارهای جامع استراتژیکی است که موسسات  و بنگاه های مختلف برای حفظ مشتریان خود از آن استفاده می نمایند تا با فعال شدن مشتریان و افزایش وفاداری آنها رابطه عمیقی بین مشتری و بنگاه ذینفع برقرار شود.

گره گشایی از مجموعه مسایل و چالش هایی که طی چندین سال برخی از موسسه های مالی را گریبانگیر کرده بود شاید یکی از مهمترین پروژه ها بانک صادرات در سال جاری بود به طوری که دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به قبول مسئولیت موسسه میزان افزود: با توجه به شناختی که از توان و تعهد مدیر ارشد بانک صادرات داریم، جای نگرانی برای پرداخت مطالبات قانونی سپرده گذاران میزان وجود ندارد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر از ورود بانک صادرات به این مقوله حساس که از پیچیدگی های خاص برخوردار بود، افزود: سپرده گذاران تعاونی میزان اطمینان داشته باشند که حقی از آنها تضییع نمی شود و از سویی انتظار می رود برای اجتناب از تکرار چنین پدیده های نامبارک، برخورد مناسب و قانونی با مسببین ایجاد این معضل که مشکلات زیادی برای مردم و مسئولان ایجاد کرده است، به عمل آید.

این بانک همچنین طی ماه اخیر، توسعه خدمات بانكداري الكترونيكي را در دستور كار قرار داده و بر اين اساس نسبت به ايجاد خدمات جديد شامل: افزايش بازه زماني و تعداد تراكنش در صورتحساب دوره اي(بازه زماني ٤ ماه تا سقف ٥٠٠ تراكنش)، انتقال وجه دسته اي بين بانكي پايا تا سقف ٥ تراكنش و امكان پرداخت دسته اي قبوض با يك امضاي ديجيتال در سامانه بانكداري اينترنتي اقدام كرد.

البته اين بانك در جهت انجام رسالت هاي اجتماعي و كمك به اقشار كم درآمد جامعه تا پايان دي ماه سال جاری مبلغ ٥ هزار و ٩٧٦ میلیارد ریال به جوان اين مرز و بوم پرداخت كرده است.  همچنين مبلغ پرداختی از سوی این بانک به زوج های جوان در سال ٩٣ مبلغ١٠ هزار و ٧٤١ میلیارد ریال بوده است که در مجموع ٢٦٣ هزار نفر از تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه این بانک بهره مند شده اند.
بر اساس اين گزارش در ٩ ماه گذشته  افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تامین شغل و اشتغالزایی از ٦٨١میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات بهره مند گرديده اند.

افزایش ارزش قیمتی سهام بانک صادرات در بازار بورس حاکی از نیازها و اقدامات جدید برای بانک صادرات ایران در دوران پسا تحریم می داد و همین امر نیاز به نیروی انسانی متخصص را بیش از پیش نمایانتر به طوری که روابط عمومی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تعدادی از دانش آموختگان در سطوح ارشد و دکترای در رشته های مختلف برای بخش های توسعه و تحقیق، امور فناوری اطلاعات و بازاریابی به استخدام این بانک در می آیند.

بر پایه این گزارش افرادی در واحد تحقیق و توسعه اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی، واجد شرایط در رشته های مرتبط با بازاریابی و خدمات مشتریان و نیز نفراتی در رشته های مرتبط با بخش IT مستقر در واحد تحقیق و توسعه امور فناوری اطلاعات به کار گمارده می شوند.

افراد استخدام شده در استان تهران  اشتغال به کار خواهند داشت و تسلط به زبان انگلیسی در شمار یکی از ضوابط دعوت به همکاری قید شده است هر چند اطلاعات تکیلی در پایگاه اطلاع رسانی بانک قرار گرفت.

رونمایی از طرح كلیک،باشگاه مشتریان ،امضا  تفاهم‌نامه همكاري با دانشگاه جامع علمي كاربردي ،انجام بیش از  حدود ٧٠٠ میلیون تراکنش در ماه ،امكان مشاركت در امور خيريه از طريق همبانک،وبرنامه های عملیاتی و تفصیلی در راستای صیانت از محیط زیست و اتخاذ رویکرد توسعه کیفیت محیط زیستی از جمله فعالیت‌های این بانک نشان از تحولی مثبت در دوران پیش رو باشد.


 




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین