کد خبر: ۳۴۷۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

حقوق بازنشستگان یک روز هم با تاخیر پرداخت نشده است

مشاورمدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با 40 و یا 50 روز تأخیر به هیچ وجه صحت ندارد، اظهار کرد: در راستای طرح پرداخت متمرکز حقوق و بر اساس جدولی که در ابتدای اجرای این طرح منتشر شد، در پرداخت حقوق بازنشستگان حتی یک روز هم تاخیر نداشته‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز : امیرعباس تقی پور در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: به منظور یکپارچگی در پرداخت‌ها، برقراری عدالت و رفتار همسان و عادلانه در پرداخت حقوق خارج از اولویت الفبایی، کشف و شناسایی هم پوشانی‌ها، مدیریت بهینه وجوه، سهولت در پرداخت و دریافت حقوق، دقت در پرداخت‌ها و صیانت از منابع و منافع مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان، طرح پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان از آبان ماه آغاز شد.

وی افزود: بر این اساس جدول زمانبندی برای اجرای طرح پرداخت متمرکز منتشر شده و زمان دریافت حقوق افرادی که در فاصله زمانی پنجم تا 25 هر ماه حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کرده‌اند، مرحله به مرحله اطلاع رسانی شد و با تأخیری همراه نبود.

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با تکمیل این برنامه در اسفندماه، حقوق مستمری بگیران طی دوره مشخص 20 تا 27 هرماه پرداخت خواهد شد و لازم است از بازنشستگان بابت همکاری و تعاملشان با سازمان تامین اجتماعی قدردانی کنیم.

تقی پور از همکاری تشکل‌های بازنشستگی که در تمامی مراحل برنامه ریزی و اجرای این طرح سهیم بوده‌اند نیز قدردانی کرد و گفت: رسانه‌های همگانی در اجرای این طرح به سازمان تأمین اجتماعی یاری رساندند و در نهایت برنامه پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان به نحو مطلوب به انجام رسید.

وی با تأکید بر اینکه اجرای این طرح به هیچ عنوان باعث ایجاد تأخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی نشده است، اظهار کرد: با تکمیل طرح پرداخت متمرکز، حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در فاصله زمانی 20 تا 27 هر ماه پرداخت می‌شود. به عبارت دیگر بازنشستگان تأمین اجتماعی بین سه تا 10 روز قبل از پایان هر ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین