کد خبر: ۳۴۷۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

با 6 ساعت هوشمند و البته گران این روزهای دنیای فناوری آشنا شوید +تصاویر

هر چند کلاسیک کاران ترجیح می‌دهند پول‌های خود را خرج ساعت‌های سنتی کنند، اما سازندگان با دیدن مشتریان نسل جدید وارد عرصه ساخت ساعت‌های هوشمند لوکس و گران شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاین، در اینجا به معرفی تصویری 6 ساعت هوشمند و البته بسیار گران این روزهای دنیای فناوری می‌پردازیم.

Breitling Exospace B55 $8,900


ساعت 8900 دلاری از طریق اپلیکیشن مخصوص مدیریت می‌شود و با آن می‌توان تنظیمات زمان، هشدار و مود شب را در اختیار داشت. دیدن ایمیل، پیام‌های واتس اپ، تقویم و تماس‌های تلفنی نیز در آن مشاهده می‌شود.

 

Apple Watch - $12,000


ساعت هوشمند اپل به قیمت 12 هزار دلار که با سازگار شدن با آیفون در کنار صدها اپلیکیشن، جذابیت خاصی برای متمولین عاشق اپل ایجاد کرده است.

 

Kairos - $2,549


ساعت هیبریدی که پیام‌های فیس بوک، توئیتر، واتس اپ را در کنار ایمیل‌های جدید می‌توان روی آن دید. همچنین به عنوان دستگاه تناسب اندام وسلامتی عمل می‌کند و اطلاعات سلامت روزانه شما و مصرف کالری را روی پی سی و موبایل منتقل می‌کند.

 

TAG Heuer Connected- $1,500


ساعت هوشمند 1500 دلاری است که تراشه اینتل اتم از نوع Z34XX دارد و ساعتی اندرویدی محسوب می‌شود. میکروفون ریزی دارد که با دستیار صوتی گوگل سازگار شده و پاسخ می‌دهد.

 

Frederique Constant smartwatch - $1295


ساعت 1295 دلاری فدریک کنستانت است که البته نمایشگر آن قابل دست‌کاری نیست.بلکه به اپلیکیشن MotionX-365 وصل می‌شود و سنسورهای داخل ساعت میزان خواب‌وبیداری شمارا مدیریت کرده و گزارش می‌دهد. هم زمان با سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگار می‌شود.

 

 

Mondaine Helvetica 1 smartwatch - $1000


ساعت هزار دلاری که در دل خود سنسور MotionX داشته و فعالیت و خواب شما را مانیتور می‌کند. با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس کار می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین