کد خبر: ۳۴۷۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

خواننده سرشناس کلمبیایی از همسرش پیکه و زندگی در بارسلون می گوید

شکیرا خواننده سرشناس و همسر جرارد پیکه از روزهای زندگی اش در بارسلونا می گوید.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شكيرا، خواننده سرشناس كلمبيايي و همسر جرارد پيكه، مدت‌هاست كه در بارسلونا زندگي مي‌كند. او حالا مادر دو فرزند به نام‌هاي ميلان و ساشا پيكه است و از زندگي مشترك با جرارد پيكه راضي است. او به تازگي در گفت‌وگويي با ال‌پائيس در مورد زندگي در بارسلونا، شرايط جرارد پيكه و... حرف زده است:


* زندگي در بارسلونا، دور از سرزمين مادري‌تان، كلمبيا، چطور است؟
من خوشبختم. مردي را در كنارم دارم كه باعث خوشبختي من است. خانواده‌ام را دارم و اين همان چيزي است كه در زندگي آرزويش را داشتم. بارسلونا شهري بزرگ و اسپانيا كشور فوق‌‌العاده‌اي است. اروپا هم كاملاً با زادگاه من متفاوت است ولي من اينجا را هم دوست دارم. درست است كه من خوشحال مي‌شوم كه پسرهايم با مفهوم پا برهنه راه رفتن در خيابان‌ها آشنا شوند و با بازي كردن در خيابان‌هاي كلمبيا، دوستان جديدي بيابند؛ و تجربياتي مثل خود من را كسب كنند. ولي مي‌دانم كه بنا به دلايل فراواني پسرهايم قادر به انجام اين كارها نخواهند بود.

* خود شما به اندازه كافي مشهور و محبوب هستيد و حالا چند سالي است كه با يك چهره سرشناس ديگر زندگي مي‌كنيد كه همين هم جنجال‌هاي زيادي را به همراه دارد. از شخصيت پيكه براي‌مان بگوييد.
جرارد كاريزماي فراواني دارد و هيجان و شور و شعف زيادي در بين هوادارانش ايجاد مي‌كند. او بدون ترس زندگي مي‌كند‌، فردي خوشحال و شوخ است. افرادي هستند كه از رفتارهاي او ناراحت مي‌شوند ولي جرارد كار خودش را مي‌كند. او هيچ وقت قصد و غرض بدي ندارد و مردي واقعاً شوخ و پرانرژي است.

* در بازي‌هاي اخير لاليگا، از جمله در بازي بارسلونا مقابل اسپانيول در خانه اسپانيول، پلاكاردهايي ديده مي‌شد كه در آنها به شما توهين مي‌شد. نظرتان در اين باره چيست؟ آيا اين نوعي توهين جنسيتي نيست؟
اين موضوعي است كه همه ما بايد با آن كنار بياييم و با آن بسازيم و به نظر من ادب كردن و فرهنگ‌سازي براي افراد است كه اين مشكل را حل مي‌كند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین