کد خبر: ۳۴۷۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

آخرین وضعیت محورهای مسدود شده/ تردد در جاده های زنجان و کردستان؛ فقط با زنجیر چرخ

معاون سازمان راهداری کشور از بارش برف شدید در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: تردد در گردنه‌های زنجان، همدان و کردستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش میزان، عبدالهاشم حسن نیا در رابطه با بارش برف شدید در محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: تردد خودرو در محورهای زنجان، همدان، کردستان و راه‌های منتهی از استان تهران به سمت شمال، کندوان، فیروزکوه و هراز به علت بارش برف تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محور زنجان -قزوین به طور مقطعی مسدود است


وی ادامه داد: با توجه به اینکه بارش برف و کولاک در محور زنجان- قزوین تشدید یافته است، این محور به علت ارتقای ایمنی به صورت مقطعی مسدود شده است.

معاون سازمان راهداری کشور عنوان کرد: با توجه به اینکه محورهای کوهستانی امشب هم با بارش برف شدید همراه خواهند بود، سعی داریم با خدمات‌دهی مناسب و به موقع رانندگان را به نحو بهینه راهنمایی کنیم.

محور زنجان -طارم بسته است

حسن نیا با بیان اینکه محور زنجان به سمت طارم به علت کولاک و بارش برق شدید بسته شده است، گفت: محور زنجان به سمت طارم که منتهی به استان گیلان است، به علت شدت باد و کولاک شدید بسته شده و امیدواریم با فروکش کردن کولاک و شدت باد نسبت به بازگشایی این محور بتوانیم اقدام کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین