کد خبر: ۳۴۷۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳

وراتی، لوئیز و ماتئودی غایبان احتمالی پاریس برابر چلسی

تیم صدرنشین فوتبال فرانسه به احتمال زیاد نمی تواند از حضور 3 بازیکن خود برابر چلسی استفاده کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
پاری سن ژرمن که تقریبا قهرمانی‌اش در لیگ فرانسه قطعی است و با بیش از 20 امتیاز نسبت به تیم دوم یکه‌تازی خودش را در لیگ فرانسه تثبیت کرده، باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی به میدان برود.

پاری سن ژرمن در حالی برابر چلسی به میدان خواهد رفت که وراتی یکی از ستون های خود را به احتمال زیاد در اختیار نخواهد داشت. لین بازیکن در جریان دیدار با مارسی غایب بود و روی نمکت ذخیرهه ا نشست و از شرایط بازی دور است. همچنین در حالی تیم پاریسی موفق شد رقیبش مارسی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد که بلیز ماتئودی و داوید لوئیز در این دیدار با مصدومیت روبرو شدند و به احتمال زیاد این دو بازیکن نیز در بازی رفت برابر چلسی غایب خواهند بود هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، این دو تیم در 2 سال گذشته در لیگ قهرمانان نیز برابر هم به میدان رفتند که سهم هر دو تیم یکبار صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها بوده است.

جنگ روانی چلسی و پاری سن ژرمن به نظر امسال هم ادامه دارد. باشگاه پاریسی بعد از آنکه سال گذشته هواداران چلسی توهین نژاد پرستی به هواداران این تیم فرانسوی در مترو شهر پاریس کردند، سهم بلیت‌های تیم لندنی را کاهش دادند و تنها 3 هزار بلیت قرار است در اختیار باشگاه چلسی قرار گیرد که این کمترین میزان بلیت اختصاص داده شده به یک تیم در لیگ قهرمانان است.

شاگردان لوران بلان در حالی ۲۲ مسابقه از ۲۵ مسابقه اخیر خود در فصل جاری لیگ فرانسه را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، که هم اکنون با اختلاف خیره کننده ۲۴ امتیازی نسبت به موناکو رده دومی، حاکم بلامنازع فوتبال فرانسه به شمار می روند.

البته چلسی نیز رد بازی با منچستریونایتد یک بازیکن مصدوم داشت. در این دیدار کورت زوما مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت و معلوم نیست به دیدار با پاریس می رسد یا خیر. چلسی در سال 2016 تیم بدون شکستی بوده است البته نتایج خیره کننده هم کسلب نکرده است و اغلب دیدارهای این تیم با تساوی به پایان رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین