کد خبر: ۳۴۷۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

صدیقی: در انتخابـات خطر نفوذ وجود دارد

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در انتخابات امسال خطر نفوذ وجود دارد گفت: آمریکا می‌خواهد به برخی پایگاه‌های داخل کشور تسلط داشته باشد و آنها را تسخیر کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گردهمایی 3 هزار مسئول بسیج دانشجویی کشور در مصلای امام خمینی(ره) تهران گفت: آن چیزی که امام را امام کرد، این بود که ایشان هیچ کاری را برای غیر خدا انجام نداد و غیر خدا را لحظه‌ای در زندگی‌اش سهیم نکرد.

وی افزود: ملت‌هایی که خواب بودند، غارت شده‌اند. مغزهای دانشگاه‌هایی که خواب بودند، دزدیده شده و دانش این دانشگاه‌ها به استعمار فروخته شد و برای کاخ سفید عبودیت کردند. به همین دلیل، بیداری خیلی مهم است.

صدیقی ادامه داد: اگر بیدار نباشیم، جوسازی‌ها و توفان‌ها ما را با خود می‌برد، مانند آخوندهای بزرگی که عده‌ای آنها را با پول می‌خرند.

صدیقی گفت: چرا امام بن‌بست نداشت و از شاه نهراسید؟ در صورتی که در همان دوران از نظر عده‌ای، مبارزه با شاه توجیه علمی نداشت.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: امام خمینی(ره) با اتکا به کدام قدرت فرمود که شاه رفتنی است و آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند؟ چرا امام از جنگ نترسید ولی عده‌ای از تحریم ترسیدند؟

وی ادامه داد: چرا برخی در فتنه‌ها این آرامش را ندارند، ولی امام(ره) و رهبری در مشکلات و فتنه‌ها آرامش دارند؟ زیرا امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری متعلق به خدا هستند.

وی با بیان اینکه در این انتخابات آمریکا مقابل ما قرار دارد، گفت: در این انتخابات خطر نفوذ وجود دارد و آمریکا می‌خواهد به برخی پایگاه‌های داخل کشور تسلط داشته باشد و آنها را تسخیر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین