کد خبر: ۳۴۸۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱

تکذیب دستکاری معاملات بورس تهران

در پی بروز شایعاتی مبنی بر ابطال بخشی از معاملات نیم‌ساعت ابتدایی و پایانی معاملات امروز بورس تهران، معاون بازار بورس هر گونه ابطال در معاملات امروز را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : علی صحرایی، معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفت‌وگو با فارس، با رد هرگونه شائبه دستکاری و یا ابطال معاملات در ساعت رسمی فعالیت امروز این بازار، گفت: هیچ ابطالی طی معاملات امروز در بورس تهران وجود نداشته و شایعاتی مبنی بر دست کاری و یا ابطال نیم‌ساعت ابتدایی و پایانی معاملات امروز، بی‌اساس است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اخلال‌گران و شایعه‌سازان در زمینه ابطال معاملات امروز در فضای مجازی از طریق واحدهای حقوقی بورس، تحت پیگری قرار خواهند گرفت، عنوان کرد: سرمایه‌گذاران تنها از طریق مراجع رسمی و تحت نظارت سازمان بورس می‌توانند اخبار را دنبال کنند و به شایعه‌سازی‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند.

به گزارش فارس، عصر امروز در شبکه‌های مجازی شایعاتی به نقل از معاون بازار بورس مبنی بر ابطال معاملات نیم‌ساعت ابتدایی و پایانی معاملات امروز بورس تهران منتشر شد که بر اساس آن عنوان شده بود، برای رعایت عدالت و عدم تضییع حقوق سرمایه‌گذاران معاملات ساعت 9 تا 9:30 صبح و نیز معاملات نیم‌ساعت پایانی روز جاری در بورس تهران ابطال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین