کد خبر: ۳۴۸۰۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

اظهار نظر موحدی کرمانی درباره حضور هاشمی در لیست جامعه روحانیت مبارز

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: هم ما باید به لیست جامعتین در خبرگان رای دهیم و هم دیگران را تشویق کنیم که به این لیست رای دهند که این یک وظیفه است و اگر چنین شود در نزد خدا ماجور خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز : آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی عصر امروز در جمع دانشجویان بسیجی در مصلای تهران با اشاره به عدم حضور علی لاریجانی در شورای ائتلاف اصولگرایان، گفت: آقای لاریجانی رییس قوه مقننه است و به همین دلیل در شورای ائتلاف حضور ندارند اما شخصا به من در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته اند که من با تو هستم و هر نظری که تو داشته باشی همان نظر من است.

وی همچنین با اشاره به احتمال حضور آیت الله هاشمی در لیست جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات خبرگان، گفت: عدم حضور هاشمی در لیست جامعه مدرسین قطعی شده است ولی جامعه روحانیت ملاحظات و مصالحی دارد که البته این مصالح شخصی نیست و حضور آیت الله هاشمی نیز هنوز در لیست جامعه روحانیت قطعی نشده است. طی روزهای آینده جلسه ای در این رابطه برگزار خواهد شد و در این زمینه تصمیم گیری نهایی انجام می شود.

موحدی کرمانی همچنین با اشاره به مواضع آیت‌الله هاشمی در روزهای اخیر اظهار کرد: من آن بخش از مواضع ایشان که مورد انتقادم بود را به آقای هاشمی گفته‌ام و ایشان نیز قبول کردند. البته ایشان سوابق برجسته‌ای در انقلاب دارند و دارای نقاط ضعف و قوت هستند.

به گزارش ایسنا، وی همچنین با اشاره به ضرورت رای دادن مردم به لیست جامعتین برای انتخابات خبرگان، گفت: جامعه روحانیت مبارز و مدرسین حوزه علمیه قم از ابتدا در صف انقلاب بودند. هم ما باید به لیست جامعتین در خبرگان رای دهیم و هم دیگران را تشویق کنیم که به این لیست رای دهند که این یک وظیفه است و اگر چنین شود در نزد خدا ماجور خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
1
1
واقعاااااااااااااااا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
1
3
اگر كسي به ليست جامعتين راي ندهد نزد خدا ماجور نمي شود آقاي موحدي كرماني!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
2
5
انشالله در انتخابات متوجه موضوع شوند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین