کد خبر: ۳۴۸۰۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

وزیر بهداشت: دکتر روحانی مظلوم واقع شده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: من اهل تملق نیستم اما دلم برای دکتر روحانی می سوزد. من سال هاست که شاهد مشکلات و استرس های دکتر روحانی هستم و به نظر من ایشان واقعا مظلوم واقع شده اند.
آفتاب‌‌نیوز : سیدحسن هاشمی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که هم اکنون در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است، با تاکید بر اینکه هنوز هم روحیات دانشجویی در ما وجود دارد، گفت: دوست دارم در مورد دلیل اینکه انقلاب کرده ایم و اینکه چه بخشی از انتظارات ما محقق شد و چه بخشی از آن محقق نشد صحبت کنم اما فرصت نیست.

وی با تاکید بر ایمان قلبی انسان ها به پروردگار، اظهار کرد: بسیار دیده ام انسان هایی که دست شان از زمین و زمان کوتاه است و در لحظه آخر مشخص می شود که هنوز به خداوند وصل هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه نمی توان از ظاهر انسان ها درون آنها را قضاوت کرد، افزود: زیاده طلبی و نفاق آفت جدی انقلاب ما است.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از باور به خدا و نوکری مردم وجود دارد، گفت: دانشجویان علوم پزشکی باید به رشته های تحصیلی خود که در آن می توانند به خلق خدا خدمت کنند افتخار کنند.

هاشمی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی، اظهار کرد: خوشحالم که چنین جشنواره ای برگزار می شود و از برگزارکنندگان و داوران ارزشمند آن تشکر می کنم. امیدوارم همت معاونت فرهنگی وزارتخانه در سال های آینده نمود بیشتری پیدا کند و دوستانی که در حوزه های علوم پزشکی فعالیت می کنند به حوزه هایی بپردازند که باعث آرامش آنها می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه گفت: من اهل تملق نیستم اما دلم برای دکتر روحانی می سوزد. من و ایشان سال هاست در موضوعات پزشکی با یکدیگر صحبت می کنیم و من شاهد مرارت ها، مشکلات، بی خوابی ها و استرس های ایشان هستم. دکتر روحانی واقعا مظلوم واقع شده اند.

وی گفت: دکتر روحانی با حمایت مقام معظم رهبری، حمایت مردم، هدایت خداوند، تیم همراه و سربازان گمنام کار بزرگی انجام دادند اما دکتر روحانی واقعا مظلوم واقع شده اند.

هاشمی در پایان اظهار کرد: برخی به اقدامات دکتر روحانی اعتراض می کنند. باید گفت اعتراض های وارده به شخص ایشان نیست بلکه به تقدیر است که چرا این کارهای بزرگ توسط خودشان انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، دیناروند رییس سازمان غذا و دارو، خدادوست معاون طب سنتی، ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در حوزه مشارکت های خیرین وزیر بهداشت، ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
ایشان دلش خوشه وزیر داره
همه حرف ها را دعواهای سیاسی را
ایشان باید به تنهایی انجام بده
شماها وزیران هم باید باری از رو دوش ایشان بردارید
شماها هم موضع گیری کنید گناه داره رییس جمهور
دقیقا درست گفتی آقای وزیر
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
شماها وزیران هم باید باری از رو دوش ایشان بردارید
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
همه حرف ها را
رییس جمهور عزیز باید به تنهایی بزنن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین