کد خبر: ۳۴۸۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

پیش‌بینی وضعیت جوی کشور در ۲۲ بهمن

آسمان استان تهران روز آینده نیمه‌ابری در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب ۷ درجه و صفر درجه خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : براساس نقشه‌های هم‌دیدی و آینده‌نگری هواشناسی امروز سامانه بارشی فعال در شمال شرق کشور موجب بارش پراکنده در بخش‌هایی از شمال شرق می‌شود و به تدریج از کشور خارج خواهد شد.

امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ از اواخر وقت امروز و روز آینده به سبب گذر امواج تراز میانی جو از جنوب کشور برای برخی مناطق جنوب غرب، مرکز، غرب، جنوب و به تدریج برای مناطقی از جنوب شرق و شرق کشور بارش باران و وزش باد و برای مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

خلیج فارس در سه روز آینده و دریای عمان در روز جمعه، مواج است.

آسمان استان تهران روز آینده نیمه‌ابری در ارتفاعات بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در  این استان فردا به ترتیب 7 درجه و صفر درجه خواهد بود؛ همچنین روز جمعه آسمان استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری است.

به گزارش فارس، در 24 ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری با دمای 13 درجه زیر صفر و کردستان و همدان با دمای 8 درجه‌ زیر صفر، سردترین استان‌های کشور و استان‌های هرمزگان با دمای 24 درجه بالای صفر و بوشهر با دمای 19 درجه بالای صفر، فردا گرم‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین