کد خبر: ۳۴۸۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

جزییات حمایت وزارت ورزش و جوانان از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در سال 95

مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان اولویت‌های حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی حوزه‌های ورزش و جوانان را برای سال 95 اعلام کرد که شامل 28 عنوان در حوزه ورزش و 216 عنوان در حوزه جوانان می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 طبق شرح وظایف و سیاست‌های مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی در جهت حمایت از فعالیت‌های پژوهشی، مطالعاتی و اقتصادی بودن یافته‌های علمی پژوهشی هر ساله عناوین اولویت‌های مرتبط با ورزش و جوانان با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده اعلام می‌شود که برای سال 1395 نیز این اعلام صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، در حوزه ورزش 28 عنوان در دو سرفصل مطالعات سلامت ورزش و مطالعات مدیریت و علوم ورزشی و در حوزه جوانان حدود 216 عنوان در 16 سرفصل شامل آموزش و پژوهش، اخلاق و تربیت، ازدواج و طلاق، اشتغال و مهارت‌آموزی، اوقات فراغت، مصرف و سبک زندگی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، جرایم و آسیب‌های اجتماعی، جمعیت و مهاجرت، حقوق و مسؤولیت‌ها، مشارکت‌ اجتماعی و سیاسی، خانواده و روابط نسلی، خلاقیت و ابتکار، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و تأمین رفاه، سلامت و فضای مجازی، رسانه و ارتباطات، مسکن و هویت تدوین و اعلام شده است.

به گزارش ایسنا،دانشجویان و سایر علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی کلید واژه پایان‌نامه‌ها به آدرس www.csrs.msy.gov.ir مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین