کد خبر: ۳۴۸۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

شمخانی: لغزش افراد نباید باعث حذف سریع آنها شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هیچ‌یک از ما از خطا و لغزش مصون نیست بنابراین اگر کسی از ما دچار لغزش سیاسی، مالی یا اخلاقی شد نباید به سرعت او را حذف کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
 امیر دریابان علی شمخانی، چهارشنبه شب در دومین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در یزد اظهار داشت: فرهنگ بسیجی فرهنگی ناشی از یکی شدن ارتش، سپاه و بسیج در شرایط سخت جنگ است و این فرهنگ امروز درمان بسیاری از دردهای جامعه است.

وی عنوان کرد: بسیجی امروز باید قدر خود و دورانی که در آن زندگی کرد را بداند و مراقب خود و رفقایش باشد و اگر لغزشی رخ داد، در راستای رفع آن بکوشد نه حذف آن.

شمخانی بیان کرد: فرهنگ بسیجی یک دستاورد است و این دستاورد باید حفظ شود و راه آن احترام گذاشتن و ارزش قائل شدن برای یکدیگر است.

وی افزود: اگر کسی از ما دچار لغزش سیاسی، مالی یا اخلاقی شد نباید به سرعت او را حذف کنیم بلکه باید به دنبال رفع مشکل و بازگرداندن فرد از خطا و اشتباه باشیم زیرا امکان لغزش برای همه ما وجود دارد.

دبیر شورای امنیت ملی ادامه داد: ما امروز نیازمند همان وحدت دوران دفاع مقدس هستیم زیرا دشمن هنوز هم دست از سر ما برنداشته و بر نخواهد داشت و پروژه امروز او، ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروز اگر کشور جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای منطقه مقتدرانه به پیش می رود، به خاطر رفتار مسئولانه و انقلابی ما است نه رفتار منفعلانه و ماجراجویانه.

به گزارش مهر،شمخانی ادامه داد: این رفتار مسئولانه ناشی از حضور، ‌ درایت، حمایت و راهنمایی رهبری است و ما نیز نباید رفتاری خلاف رفتار رهبری داشته باشیم بلکه باید در مسیر ایشان قدم برداریم.

وی اظهار داشت: رهبری امام خمینی (ره)، خون شهدا و همکاری مردم توانست فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را ماندگار کند، این فرهنگ بسیجی نیز ناشی از توان نرم ما است و توان نرم ما نیز ناشی از اسلام است.

شمخانی تصریح کرد: با توان نرم می توان مشکل اقتصاد و جامعه را حل کرد البته در عین حال می‌توان توان نرم و فرهنگ بسیجی را یک بار مصرف کرد اما نباید اجازه دهیم این اتفاق رخ دهد.

دومین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور جمعی از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور دبیر شورای امنیت ملی و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین