کد خبر: ۳۴۸۴۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

برانکو: ۲ نفر تست دوپینگ دادند، چطور ۳ نفر دوپینگی شدند؟!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در بازی مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر گزینه‌ای غیر از برد ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: از فرصت استفاده کرده و سی‌وهفتین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مردم ایران تبریک می‌گویم. انتظارمان این است که با شکست فولاد شیرینی سالگرد پیروزی انقلاب ایران را برای هواداران‌مان دوچندان کنیم.

یک بازی بزرگ دیگر پیش رو داریم
وی در ادامه با اشاره به اینکه جایگاه فولاد خوزستان در جدول رده‌بندی لیگ برتر جایگاه واقعی و حقیقی این تیم نیست، خاطر نشان کرد: یک بازی بزرگ دیگر پیش رو داریم و امیدواریم در آن پیروز شویم. شما پیشینه رقابت سنتی پرسپولیس و فولاد خوزستان را بهتر از من می‌دانید و لازم نیست چیزی به آن اضافه کنم.

در بازی مقابل فولاد گزینه‌ای به غیر از برد نداریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: خودتان می‌دانید که در نیم‌فصل دوم تیم فولاد موفق‌ترین تیم بوده و در چهار بازی اخیر 10 امتیاز کسب کرده است. همین نتایج نشان می‌دهد که بازی فردا چقدر اهمیت دارد و ما باید تمام تلاش‌مان را برای موفقیت به کار بگیریم. طبیعی است که تیم فولاد تقویت شده، اما با تمام این مسائل ما فقط یک هدف داریم، آن هم شکست فولاد است. ما در بازی فردا گزینه‌ای غیر از برد نداریم، در بازی فردا هم همه بازیکنان به جز رضا خالقی‌فر در اختیارمان هستند و امیدوارم سایر بازیکنان در نهایت آمادگی در بازی فولاد حاضر شوند.

در تمام بازی‌هایی که به پیروزی نرسیدیم از حریف‌مان برتر بودیم
برانکو درباره اینکه چرا پرسپولیس در پنج بازی اخیر فقط یک پیروزی کسب کرده است، گفت: حق با شماست. خوب نیست که ما این‌گونه نتیجه بگیریم و باید پیروز شویم، اما در تمام بازی‌هایی که به پیروزی نرسیدیم از حریف‌مان برتر بودیم، در بازی با نفت پنالتی از دست دادیم، در بازی با پدیده با اینکه در سطح اصلی خودمان نبودیم، اما می‌توانستیم برنده شویم، در بازی با سپاهان کاملاً مستحق برد بودیم و در بازی با ذوب‌آهن هم پنالتی از دست دادیم، شاید اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده کرده بودیم، اکنون شرایط‌مان به این شکل نبود.

بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم
وی ادامه داد: باید این را بگویم که ما در 13 بازی اخیر بدون شکست کار را پیش بردیم و بازی‌های زیادی بوده که باید پیروز می‌شدیم، در بازی با ذوب‌آهن و سپاهان باید برنده می‌شدیم و اگر کمی به عقب برگردیم می‌بینید که بردها و باخت‌های ما به چه شکل بوده است. ما مقابل ذوب‌آهنی متوقف شدیم که قهرمان جام حذفی بوده است، این فصل به فینال جام حذفی رسیده و اکنون رده سوم جدول را در اختیار دارد. مقابل نفت تهران که در آسیا حضور داشت متوقف شدیم و بازی‌مان با پدیده‌ای به تساوی کشیده شد که در نیم‌فصل دوم بعد از فولاد بهترین تیم بوده است. ما بازی‌های سختی را در چند هفته اخیر پشت سر گذاشتیم و مطمئناً اگر در این بازی‌ها برنده شده بودیم جایگاه‌مان اکنون بهتر بود.

2 نفر تست دوپینگ دادند، چطور 3 نفر دوپینگی شدند؟!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شایعه مثبت شدن دوپینگ بازیکنانش گفت: به عنوان سرمربی تیم اولین نفری هستم که علیه دوپینگ کار می‌کنم و در باشگاه نیز تمامی اعضا علیه دوپینگ هستند. نمی‌دانم چه کسی و با چه هدفی این شایعه را به راه انداخت و باید بگویم 24 ساعت بعد از اینکه بازیکن من پس از بازی با ذوب‌آهن تست دوپینگ داد، این شایعه را مطرح کردند. در حالی که دو نفر تست دوپینگ دادند، چطور سه نفر دوپینگی شدند؟! این منطقی نیست. مشخص است با چه هدفی این کارها صورت می‌گیرد. ما اگر بخواهیم جواب تست دوپینگ را بگیریم یک هفته زمان می‌برد، چطور بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن سریع تست بازیکنان ما مشخص شده است؟!

یک جریان در تلاش است تا برای پرسپولیس مشکل درست کند
برانکو همچنین خاطرنشان کرد: اگر این اطلاعات درست باشد مطمئن باشید جواب تست دوپینگ بازیکنان ما قبل از همه به باشگاه می‌رسد نه به رسانه‌ها، مشخص است که یک جریان در تلاش است تا با انتشار شایعات برای پرسپولیس مشکل درست کند. نمی‌دانم این کار کیست، شما می‌دانید چه کسی این خبر را پخش کرده است؟ اگر چنین خبری واقعیت ندارد، باید از رسانه‌ای که آن را منتشر کرده است، شکایت شود. 

در این لحظه پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس مدعی شد به دلیل کمبود اخبار برخی از رسانه‌ها با هدف حاشیه‌سازی و ضربه زدن به پرسپولیس چنین شایعاتی را درست می‌کنند. وی همچنین اعلام کرد از رسانه‌ای که خبر دوپینگ بازیکنان پرسپولیس را منتشر کرده است، شکایت خواهند کرد.

ایمان دارم به اهدافی که داریم می‌رسیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم که از او درباره حل معضل عدم گلزنی این تیم به ویژه از روی ضربات پنالتی سؤال کرد، گفت: فلسفه بنده این است که تیمم باید با ارائه یک بازی باکیفیت پیروز شود. ایمان دارم به اهدافی که داریم می‌رسیم، چون استحقاق رسیدن به اهداف‌مان را داریم و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنیم. اینکه زمانی باید صرف شود تا به اهداف‌مان برسیم طبیعی است و باعث نمی‌شود که از انگیزه ما کم شود.

از این هفته بازیکنان باتجربه پنالتی‌های ما را می‌زنند
به گزارش تسنیم، برانکو در ادامه یادآور شد: اگر بازی ما برابر ذوب‌آهن را تماشا کرده باشید این تیم با دو ارسال روی دروازه ما به گل رسید، اینها مهم نیست آنچه اهمیت دارد این است که ما مسیر خودمان را می‌رویم، مسیری که مشخص است. در مورد پنالتی‌ها هم باید بگویم از این هفته اگر به پنالتی رسیدیم بازیکنان باتجربه ضربات پنالتی را خواهند زد تا این مانع روحی و روانی را هم پشت سر بگذاریم.

بحث تمدید قرارداد من مطرح شده اما در مورد جزئیات آن حرفی نزده‌ایم
خبرنگاری با طرح این موضوع که هواداران از عملکرد برانکو ایوانکوویچ راضی هستند در خصوص احتمال تمدید قرارداد او سؤال پرسید و اینکه آیا در جمع سرخپوشان می‌ماند یا خیر. برانکو در پاسخ به این خبرنگار گفت: همان‌طور که جناب طاهری اعلام کرده است، بحث تمدید قرارداد من مطرح شده، اما در مورد جزئیات آن حرفی نزده‌ایم.

این مربی کروات در ادامه هدف اصلی تیمش را قهرمانی در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: طبیعی است که هدف‌مان قهرمانی است، چرا که همچنان در کورس قهرمانی هستیم، من از همان ابتدای مسابقات گفتم نبردی نزدیک برای قهرمانی خواهد بود و این طبیعی است که شاهد رقابتی نزدیک در بالای جدول برای قهرمانی و کسب سهمیه و در پایین جدول برای ماندن در لیگ برتر باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین