کد خبر: ۳۴۸۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

نعمتی: احمدی نژادی ها اعتقادی به فعالیت حزبی نداشتند

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: دولت های نهم و دهم اعتقادی به لزوم فعال بودن جریانات سیاسی نبود و به همین دلیل متاسفانه در آن مقطع با وقف و سکته ای در زمنیه فعالیت احزاب مواجه شدیم.
آفتاب‌‌نیوز : بهروز نعمتی خانه دار شدن خانه احزاب را گامی به جلو دانست و ابراز امیدواری کرد این اقدام بتواند شرایط تشکیل احزاب قوی تر و شناسنامه دار را در کشور فراهم کند.

به گزارش خانه ملت، وی ادامه داد: در مورد خانه احزاب باید به سمتی برویم که از این درهم گسیختگی هایی که در بحث شکل گیری آن وجود دارد رهایی یافته و این تشکل بتواند دغدغه تفکرات مختلف حزبی را حل کرده و به این ترتیب تشکل های قدرتمند تشکیل شود.

نعمتی در ادامه با اشاره به اینکه دولت گذشته چندان معتقد به کار حزبی نبود تصریح کرد: دولت های نهم و دهم اعتقادی به لزوم فعال بودن جریانات سیاسی نداشتند و به همین دلیل متاسفانه در آن مقطع با وقفه و سکته ای در زمینه فعالیت احزاب مواجه شدیم.

این نماینده مجلس نهم افزود: رویکرد دولت گذشته نسبت به احزاب شرایط را به گونه ای فراهم کرد که شاهد افت و تنزل شدید فعالیت احزاب شدیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم زمینه برای فعالیت احزاب بیشتر شده است تصریح کرد: فضای خوبی در این زمینه حاکم است و امیدوارم در آینده احزاب کشور به جایگاه رفیعی دست یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین