کد خبر: ۳۴۸۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

انصراف یکی از کاندیداهای استان مازندران

همزمان با آغاز رقابت‌های انتخاباتی، یکی از کاندیداهای موثر استان مازندران در انتخابات خبرگان با صدور بیانیه‌ای به نفع آیت‌الله آملی‌لاریجانی انصراف داد.
آفتاب‌‌نیوز :
متن کامل بیانیه انصراف حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌وردی مقدسی‌فرد به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

مردم شریف و سرافراز مازندران

با سلام و احترام؛

اینک که استکبار جهانی با تمام توان درصدد توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران اسلامی است و در شرایط حساس بین المللی، منطقه‌ای قرار داریم، رمز موفقیت ملت ایران تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که با یکپارچگی آحاد ملت و پیروی از مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) محقق می‌شود.

اینجانب الله وردی مقدسی فرد که با توکل بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع) و عنایت و محبت یکایک مازندرانی‌های عزیز در مجلس خبرگان حوزه انتخابیه مازندران ثبت نام نمودم و مورد لطف و محبت بی نظیر مازندرانی‌ها قرار گرفته‌ام. بخصوص علما، اندیشمندان، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، فرهیختگان، پزشکان، هیأت مذهبی، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، نخبگان، روستاییان، کشاورزان، اصناف مازندران، ضمن احترام به یکایک کاندیداهای گرانقدر مجلس خبرگان رهبری، از برادر گرامی، دانشمند، فقیه عادل و انقلابی، حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی حمایت قاطع خود را اعلام و ضمن اینکه خود از شرکت در انتخابات جاری اعلام انصراف می‌نمایم از عموم مردم مازندران و حامیان اینجانب درخواست می‌کنم با آراء قاطع خود از ایشان حمایت نمایند.

مجدداً از عموم مردم مازندران تشکر و قدردانی می‌نمایم.

با احترام مجدد

الله وردی مقدسی فرد»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین