کد خبر: ۳۴۸۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶

اظهارنظر بازیکنان فولاد پس از بازی با پرسپولیس

بازیکنان فولاد در حالی که به تصمیم بحث برانگیز داور در دقیقه 20 اعتراض داشتند اما پیروزی را حق پرسپولیس می‌دانند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیرحسین فشنگچی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی را هر دو تیم ارائه دادند. پرسپولیس بسیار زیبا بازی می‌کند البته فکر می‌کنم اگر داور در دقیقه 20 پنالتی ما را اعلام می‌کرد روند بازی برعکس می‌شد. باز هم به هواداران این تیم تبریک می گویم.

او ادامه داد: 5-6 بازی است که نباخته‌ایم و شرایط تیم ما خوب است. مطمئن باشید در ادامه لیگ نتایج بسیار خوبی را کسب خواهیم کرد چرا که مربی بزرگی به نام اسکوچیچ تیم ما را هدایت می‌کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره حضور این تعداد هوادار در ورزشگاه گفت: این پرسپولیس با حضور هوادارانش موفق خواهد بود.

بایرامی: حضور این تعداد هوادار در ورزشگاه لذت بخش بود

به گزارش ایسنا، مهاجم فولاد درباره شکست تیمش در این بازی گفت: هر دو تیم موقعیت‌های بسیاری داشتند اما ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم البته داور می‌توانست یک پنالتی به نفع ما بگیرد که این اتفاق نیفتاد. بابت این پیروزی به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

او درباره روند تیم‌شان در نیم فصل دوم گفت: امیدوارم روند روبه رشدمان ادامه داشته باشد. در این بازی هم می‌توانستیم پیروز شویم اما شانس با ما یار نبود.

مهاجم فولاد درباره استعفای کی‌روش از تیم ملی و حضورش در ورزشگاه نیز گفت: کی‌روش مربی‌ای است که هرکس که آماده باشد را به تیم ملی دعوت می‌کند. خداحافظی او از ایران به نفع ما نیست.

بایرامی درباره هواداران نیز گفت: به پرسپولیسی‌ها بابت حضور این تعداد هوادار تبریک می‌گویم. حضور آن‌ها هیجان بازی را بالا برده بود و از طرفی برای ما هم لذت بخش بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین