کد خبر: ۳۴۸۷۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

فوتبال رایگان به تبریز هم رسید

مسئولان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بازی این تیم با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای تماشاگران رایگان اعلام کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
تصمیم گیری برای رایگان اعلام کردن بازی تیم گسترش فولاد تبریز با ملوان بندر انزلی پس از آن اتخاذ شد که هواداران پرسپولیس تهران از موضوع رایگان اعلام کردن بازی های این تیم در هفته های اخیر استقبال کردند و بازی های تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل تیم های دیگر در ورزشگاه آزادی با شمار قابل توجهی تماشاگران روبرو شده است.

نایب رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ تاکید کرد که این سازمان بدنبال فرمولی برای حضور آسان تر تماشاگران فوتبال در ورزشگاه هاست.

«مهدی تاج» نیز روز جمعه - دیروز در باره سیاست رایگان کردن ورزشگاه ها در بازی های لیگ برتر گفت: براساس آیین نامه، 80 درصد عواید بلیت فروشی برای باشگاه ها و 20 درصد آن برای سازمان لیگ است تا هزینه های مختلف آن از جمله هزینه های اتوبوس رانی و عوامل ورزشگاه ها را پرداخت کند.

وی افزود: ما دو قرارداد مختلف با باشگاه پرسپولیس برای دیدارهای این تیم برابر سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان داشتیم تا طبقه دوم ورزشگاه آزادی تهران برای تماشاگران این تیم رایگان باشد.

تاج توضیح داد که طبقه دوم ورزشگاه آزادی 14 هزار نفر بیشتر از طبقه اول این ورزشگاه گنجایش دارد.

ملوان بندر انزلی روز شنبه و در ادامه رقابت های لیگ پانزدهم از هفته بیستم در تبریز مهمان گسترش فولاد است.

دو تیم در10 بازی اخیر خود اختلاف پنج امتیازی را در مجموع مسابقات هفته دهم تا نوزدهم در کارنامه دارند. 

ملوانان با کسب یک پیروزی، چهار تساوی و پنج باخت و هفت امتیاز در 10 بازی اخیر خود مهمان گسترش فولادی است که با همین تعداد بازی سه پیروزی، سه تساوی و چهار باخت و در مجموع 12 امتیاز را در کارنامه دارد. 

گسترش فولاد با از دست دادن بازیکنانی چون یوسف سیدی، سعید دقیقی، ایوب کلانتری و مهدی کیانی درفصل نقل و انتقالات توانست محسن حمیدی، سیامک کوهنورد، سامان نریمان جهان، مهدی سید صالحی و لئوناردو پیمنتا را به خدمت بگیرد.

درسوی دیگر ملوانان، با از دست دادن بازیکنانی چون فرزاد حاتمی، سرگئی پاشنکو، محمد نزهتی، آرش افشین و امین جهان پناه، شاهین بالیجانی و محمدستاری را به خدمت گرفتند و با وجود حرف و حدیث های بسیار در خصوص جذب «مهرداد اولادی» و مخالفت مسئولان باشگاه، این بازیکن نیز به صورت مشروط به جمع ملوانان اضافه شد. البته اولادی در بازی ملوان مقابل گسترش فولاد درترکیب 18نفره ملوانان حضور ندارد.

مهدی سید صالحی تنها محروم گسترش فولاد است و ملوانان حامد نورمحمدی و عزیز معبودی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

گسترش فولاد در جدول گلزنان لیگ برتر مهدی ابراهیمی را با چهار گل دراختیار دارد درحالی که آمار گلزنی انفرادی بازیکنان ملوان حتی به عدد چهار هم نرسیده است.

ملوانان در صورت پیروزی در این دیدار حساس خانگی یک پله صعود خواهند کرد و پیروزی تبریزی ها در صورت باخت نفت تهران مقابل استقلال تهران آنها را به جایگاه هفتم جدول رقابت های لیگ برتر خواهد رساند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز معتقد است بازی مقابل ملوان دشوار است چرا که ملوانان در شرایطی قرار دارند که فقط برای کسب سه امتیاز خواهند جنگید.

فراز کمالوند که سامان نریمان جهان را به دلیل عدم رضایت کادر فنی، در فهرست 18نفره بازیکنان قرار نداده است، از بازی های ضعیف بازیکنانش در برخی بازی ها متعجب است و البته تیم های آذربایجانی را نیازمند کمک هواداران می داند تا جایی که باشگاه برای کشاندن تماشاگر به ورزشگاه، دیدار ملوان و گسترش فولاد را رایگان اعلام کرده است.

از سوی دیگر، ملوان بندر انزلی نیز در روزهای اخیر متحمل بی مهری هایی از سوی برخی هوادارن خود شده تا جایی که به دلیل حواشی ایجاد شده در تمرین روزچهارشنبه ملوان، تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی و با تصمیم مسئولان باشگاه پشت درهای بسته انجام شد.

محمدقدیربحری مربی تیم ملوان بندرانزلی نیز معتقد است بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز برای تماشاگران جذاب و دیدنی خواهد بود، چرا که ملوان بندرانزلی همانند سال های گذشته به دنبال ارائه یک فوتبال زیبا است.

ملوان بندرانزلی ساعت 15 روز شنبه 24بهمن، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز(ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد)، مهمان این تیم تبریزی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین