کد خبر: ۳۴۸۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

کی‌روش، بهانه حمله به صفحه روحانی

صفحه رسمی حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در اینستاگرام مورد هجوم هواداران کارلوس کی‌روش قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
عصر ایران نوشت: ساعاتی پس از اعلام استعفا توسط سرمربی تیم ملی فوتبال، تعداد قابل توجهی کامنت در آخرین پست رئیس‌جمهور قرار گرفته است؛ کامنت‌هایی که از رئیس‌جمهور خواسته‌اند به وضع فوتبال رسیدگی و از کی‌روش در برابر وزیر ورزش حمایت کند.

آخرین پست رئیس‌جمهور حدود ساعت 16 بعد از ظهر روز جمعه روی اینستاگرام قرار گرفته؛ پستی که در آن در مورد آبیاری مدرن در دو سال و نیم اخیر گزارش داده شده است. پستی که 16 هزار لایک دارد اما کامنت‌هایش در مورد تیم ملی فوتبال است. ساعتی قبل و پس از بازی پرسپولیس و فولاد، کی‌روش اعلام کرد که برای جلوگیری از فشار به فدراسیون فوتبال از سرمربیگری تیم ملی استعفا می‌کند.

این مصاحبه سرمربی تیم ملی با واکنش در صفحه رسمی رئیس‌جمهور مواجه شده است. این پست در حدود دو ساعت پس از استعفا حدود 800 کامنت دارد که اکثر آنها در مورد تیم ملی ایران و شرایط آن است. کی‌روش در مصاحبه‌اش اعلام کرده که به خاطر فشار اسدی و رئیسش و برای کمک به کفاشیان استعفا می‌دهد. این گفته‌ها سبب شده در اکثر کامنت‌های مربوط به تیم ملی اشاره‌ای هم به وزیر ورزش شده باشد.

یکی از کاربران برای رئیس‌جمهور نوشته: «کیروش باید با امکانات و بدون عذاب بمونه و اسدی و وزیر ورزش برکنار بشن. فوتبال یکی مثل ظریفو میخواد...» و ساناز هم به وزیر ورزش اشاره کرده است: «این چه وزیریه انتخاب کردید آقای روحانی برای جوانان که کاری نکرده تنها دلخوشیمون تیم ملی فوتباله که اونم بهش بها داده نمیشه. چرا تیم امید توسط وزارت ساپورت میشه ولی تیم ملی نه. شما کی میخواید به خواسته جواناتون بها بدید.؟» و افشین هم رئیس‌جمهور را تهدید کرده که در صورت عدم رسیدگی در دوره بعد به او رأی نخواهد داد: «آقای روحانی اگر کیروش بره دیگر بهتون رأی برای رئیس‌جمهور بعدی نمیدیم».

از دیگر مسائلی که پس از وزیر ورزش در کامنت‌ها مورد توجه قرار گرفته، امکانات مورد نظر تیم ملی است. یکی از کاربران پرسیده که چطور نمی‌توانند یک زمین چمن برای تیم ملی تامین کنند و دیگری هم از حسن روحانی خواسته امکانات مورد نظر کی‌روش بی‌چون و چرا فراهم شود.

در کامنت‌های موجود در صفحه رئیس‌جمهور چندین هشتگ در دفاع از کارلوس کی‌روش دیده می‌شود. #کیروش_باید_بماند #کیروش_باید_بدون_عذاب_بماند #کیروش_و_امکانات هشتگ‌هایی است که در چند ساعت اخیر برای دفاع از کارلوس کی‌روش ساخته شده است.

این دومین هجوم به صفحه رسمی رئیس‌جمهور برای تیم ملی فوتبال است. پیش از این قرار به جدایی کی‌روش از تیم ملی با فشار وزارت ورزش بود که نماینده رئیس‌جمهور با بررسی شرایط، سبب شد قرارداد سرمربی تیم ملی تمدید شود اما با استعفای کی‌روش دوباره موج اعتراض به صفحه رسمی رئیس‌جمهور رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین