کد خبر: ۳۴۸۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

درگیری در فدراسیون فوتبال عربستان اوج گرفت

رییس برکنار شده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان گفت: برای استیفای حقوق پایمال شده اش به فیفا شکایت می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
«احمد البابطین» در گفت و گوی تلفنی با شبکه «الدوری والکاس» قطر گفت: کنارگذاشتن من از سمت ریاست کمیته انضباطی به دلیل اصرار بر اجرای قوانین و لوایح فیفا در خصوص دو باشگاه الاهلی و الاتحاد بوده است.

وی با اشاره به اینکه مسوولان فدراسیون فوتبال عربستان درخصوص رای کمیته انضباطی علیه این دو باشگاه اغماض می کنند، افزود: محرومیت دو بازیکن الاهلی و الاتحاد در کمیته انضباطی قانونی بوده، اما فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم این کمیته را زیر پا گذاشت و به آنان اجازه داد در بازی داربی شهر جده به میدان بیایند.

البابطین افزود: آنها با این کارشان قصد ضربه زدن به شخص بنده را داشته اند و وقتی اصرار کردم که حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید اجرا شود، مرا از سمتم برکنار کردند.

رییس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سعودی افزود: من می توانستم به خواسته های آنان تن دهم و نسبت به تصمیم های کمیته انضباطی در خصوص دو باشگاه الاهلی و الاتحاد بی تفاوت باشم و سال ها در پستم باقی بمانم، اما من تحمل بی قاونی و حرف زور را ندارم.

وی افزود: برای اثبات حقانیتم ابتدا قصد دارم از فدراسیون فوتبال عربستان در فیفا شکایت کنم و اگر نتیجه نگرفتم، موضوع را در دادگاه های سوئیس علیه فیفا دنبال می کنم. 

البابطین گفت: عبدالله البرقان رییس کمیته مسابقات سابق فدراسیون فوتبال عربستان هم چندی پیش به دلیل ایستادگی در مقابل تبانی و حرف زور مسوولان ارشد فدراسیون فوتبال سعودی سمت خود را رها کرد و اکنون پیگیر شکایت علیه فدراسیون فوتبال عربستان در فیفا است.

به گزارش ایرنا، رئیسان بیشتر باشگاهای سعودی شاهزادگان نزدیک به خاندان حاکم آل سعود هستند که در بیشتر موارد با استفاده از قدرت خویش زیر بار تصمیمات کمیته انضباطی و دیگر نهادهای فدراسیون فوتبال نمی روند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین