کد خبر: ۳۴۸۸۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

هوای تهران و اصفهان ناسالم است

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور امروز شنبه اعلام کرد: هوای تهران و اصفهان ناسالم، کلان شهرهای تبریز، اهواز، مشهد، کرج و اراک سالم و شیراز در شرایط پاک قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
براساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده است، تحلیل وضعیت گرد و غبار از ساعت 8 صبح 23بهمن ماه تا 8 صبح 24 بهمن، از ساعت 14 روز گذشته گرد و غبار در خاورمیانه پدیدار شد که در ایران این پدیده در کل کشور قابل مشاهده است که تا حدود ساعت 22 به خصوص در مناطق کوهستانی و کوهپایه های آن افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کرد و تا صبح امروز به همان شرایط باقی ماند.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 2 متر بر ثانیه ( 7 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 41 درصد است.

به گزارش مرکز کنترل و پایش محیط زیست، وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران نیمه ابری با بیشینه دمای 11 و کمینه منفی 1 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است. 

آزادی گفت:هوای تهران برای 24 ساعت اول کمی ابری درپاره ای نقاط غبار صبحگاهی، 24 ساعت دوم کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبارمحلی و 24 ساعت سوم کمی ابری همراه با غبار محلی در ارتفاعات نیمه ابری پیش بینی شده است، دمای کنونی تهران 11 درجه سانتیگراد و جهت باد جنوب شرقی گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین