کد خبر: ۳۴۸۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

هفتمین شکست فصل منچستریونایتد

ساندرلند موفق شد با برتری 2 بر 1 برابر منچستریونایتد هفتمین شکست فصل را به شاگردان فان‌خال تحمیل کند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه لایت آغاز شد که در آن ساندرلند تیم نوزدهم جدول که با آلردایس برای بقا می‌جنگند موفق شد برای اولین بار در لیگ برتر منچستریونایتد را در خانه شکست دهد.

برای تیم قرمز و سفیدپوش میزبان که از حمایت هواداران خود بهره می‌برد ابتدا وهبی خضری بازیکن فرانسوی‌الاصل تونسی در دقیقه 3 خیلی زود گلزنی کرد اما تیم مهمان موفق شد در دقیقه 40 با ضربه آنتونی مارسیال بازی را به تساوی بکشاند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، در نیمه دوم ساندرلند بازی بهتری به نمایش گذاشت و چند موقعیت گل ایجاد کرد ولی درخخش دخیا اجازه گلزنی را به تیم میزبان نداد. در ادامه ممفیس دپای هلندی به زمین مسابقه آمد تا منچستر بار هجومی خود را برای زدن گل برتری زیاد کند ولی در طرف مقابل نیز بورینی به زمین مسابقه آمد تا به تیمش برای گلزنی کمک کند.

در دقیقه 82 روی یک ارسال کرنر این بار کانه موفق شد گل دوم ساندرلند را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر 1 میزبان به پایان برسد تا ساندرلند تا حدودی به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان ببخشد و یک پله در جدول صعود کند.

امشب در ادامه این رقابت‌ها چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار چلسی در خانه پذیرای نیوکاسل است ولی حساس‌ترین دیدار هفته فردا بین لسترسیتی و آرسنال تیم‌های اول و سوم جدول برگزار می‌شود. همچنین نمی‌شود از دیدار حساس منچسترسیتی و تاتنهام بین تیم‌های دوم و چهارم جدول به سادگی گذشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین